Kim jest nasz klient?
Centrum Handlowe Janki znajduje się w podwarszawskiej miejscowości Janki przy ruchliwej trasie na Kraków, Wrocław, Łódź i Katowice. To jedno z najbardziej rozpoznawalnych centrów w aglomeracji warszawskiej i jedno z największych podmiejskich centrów handlowych w Polsce.
W Centrum znajduje się 131 sklepów, 20 restauracji i 34 punkty usługowe. Zasięg centrum (w promieniu 30 minut jazdy samochodem) to prawie 2 miliony ludzi.
Jakie mieliśmy wyzwanie?
Powierzono nam stworzenie miasteczka dyniowego, które przez 2 tygodnie będzie przyciągać rodziny z dziećmi.
Jak podeszliśmy do realizacji wydarzenia?
Mamy na swoim koncie już jedno miasteczko dyniowe dla CH Janki, które opisaliśmy tutaj. Zależało nam na tym, żeby nie powielać zastosowanych wtedy rozwiązań – pokazać, że potrafimy podejść do tego samego tematu w inny, świeży sposób.
Doszliśmy do wniosku, że dobrym wyróżnikiem będzie postawienie tym razem na ekologiczny i edukacyjny charakter eventu. Zdecydowaliśmy, że skoro nad prawdziwymi farmami dyniowymi latają ptaki, to motywy ptasie pojawią się również w naszym miasteczku.
Realizacja wydarzenia
W naszym dyniowym miasteczku postanowiliśmy domek, z którego dzieci z lornetką mogły obserwować otoczenie z góry, słuchając przy okazji odgłosów ptaków. Wśród dyń i wrzosów pojawił się też kolejny ptasi motyw – gniazdo z wielkimi jajami ptaków, które również przyciągało uwagę najmłodszych. Klimatyczne otoczenie idealnie nadawało się do robienia zdjęć, z czego chętnie korzystali odwiedzający.
By event miał charakter edukacyjny i pokazywał przyrodnicze bogactwo najbliższej okolicy, nawiązaliśmy współpracę ze Społecznym Komitetem Ochrony Falent. Zorganizowaliśmy w CH Janki towarzyszącą naszemu miasteczku wystawę fotografii, na których można było podziwiać ptaki zamieszkujące Rezerwat Przyrody Stawy Raszyńskie.
Po zakończeniu eventu wszystkie wykorzystane na nim dynie rozdaliśmy klientom CH Janki, którzy mogli z nich stworzyć piękne lampiony.
Jaki osiągnęliśmy rezultat?
Zorganizowaliśmy event, który cieszył się dużym zainteresowaniem rodzin z dziećmi. Zwróciły na niego uwagę także lokalne media.
Pokazaliśmy, że miasteczko dyniowe w tym samym obiekcie może rok po roku wyglądać zupełnie inaczej, a jednocześnie z równą mocą przyciągać uwagę.