CASE STUDY

Dyniowe miasteczko w Centrum Handlowym Janki

Kim jest nasz klient?

Centrum Handlowe Janki znajduje się w podwarszawskiej miejscowości Janki przy ruchliwej trasie na Kraków, Wrocław, Łódź i Katowice. To jedno z najbardziej rozpoznawalnych centrów w aglomeracji warszawskiej i jedno z największych podmiejskich centrów handlowych w Polsce.
W Centrum znajduje się 131 sklepów, 20 restauracji i 34 punkty usługowe. Zasięg centrum (w promieniu 30 minut jazdy samochodem) to prawie 2 miliony ludzi.
Centrum Handlowe Janki od lat ma ambicję robienia najlepszych jakościowo eventów w Polsce.

Jakie mieliśmy wyzwanie?

Powierzono nam stworzenie w galerii miasteczka dyniowego, które miało być dostępne dla klientów przez ponad 2 tygodnie.

Miasteczka i farmy dyniowe od niedawna cieszą się w Polsce dużą popularnością. Stają się – podobnie jak w USA, skąd pochodzi ten zwyczaj – atrakcjami turystycznymi i celem wycieczek całych rodzin.

Jak podeszliśmy do organizacji wydarzenia?

Już na wstępnym etapie prac koncepcyjnych zwróciliśmy uwagę na fakt, że będziemy pracować z warzywami, które podlegają naturalnym procesom biologicznym. Byliśmy świadomi, że ich stan – również w aspekcie wizualnym – będzie się zmieniał w trakcie kilkunastodniowego wydarzenia.

By wszystkim klientom – niezależnie od tego, czy odwiedzą CH Janki pierwszego, czy ostatniego dnia akcji – zafundować porównywalne, utrzymane na wysokim poziomie wrażenia estetyczne, wydzieliliśmy w budżecie scenograficznym pulę środków na dokupywanie dyń. Sukcesywnie zastępowaliśmy nowymi te warzywa, które nie nadawały się po pewnym czasie do dalszego eksponowania.

W sumie w czasie całej akcji wykorzystaliśmy 7 ton dyń.

Najważniejszy element wydarzenia

Stworzyliśmy przyciągające uwagę i atrakcyjne dla klientów w każdym wieku miasteczko dyniowe. Oprócz pięknych dyń znalazły się w nim również takie rustykalne elementy, jak strach na wróble, kolby kukurydzy, jesienne kwiaty czy spore ilości słomy.

Ważną częścią dekoracji były drewniane skrzynki – takie, jakich używa się na wsi do przenoszenia owoców i warzyw. To m.in. w nich eksponowane były dorodne dynie.

Elementem scenografii, który robił wrażenia na odwiedzających nasze miasteczko, był efektowny domek. Jego ściany stworzyliśmy z wielu drewnianych skrzynek ustawionych jedna na drugiej. W każdej z nich umieściliśmy jedną dynię. Dało to niesamowity, bajkowy efekt.

Zadbaliśmy też o spójne z kolorystyką wydarzenia, eleganckie pomarańczowe stroje dla hostess, które obsługiwały miasteczko.

Scenariusz wydarzenia

W weekend otwarcia miasteczka dyniowego zrealizowaliśmy w nim akcję prosale. Klientom galerii, którzy zrobili zakupy za co najmniej 200 zł, rozdawaliśmy dynie i wrzosy. Otrzymywali je w skrzynkach podobnych do tych, które stanowiły ważny element scenografii eventowej.

Przez cały czas funkcjonowania miasteczka na klientów czekały w nim różnorodne atrakcje, w których kreatywnie wykorzystaliśmy dynie. To m.in. stanowisko do gry w kółko i krzyżyk czy dyniowego golfa.

Dla tych wszystkich, którzy chcieli pochwalić się zdjęciem z miasteczka w mediach społecznościowych, przygotowaliśmy Instaspot.

Jaki osiągnęliśmy rezultat?

Nasz klient uznał, że to właśnie dyniowe miasteczko w CH Janki było najładniejszym eventem roku i wyprzedziło pod względem estetyki inne wydarzenia przestrzeniach handlowych, którymi zarządza.

Event był również sukcesem na poziomie biznesowym. Footfall galerii został znacząco zwiększony. Wiemy o tym, że klienci specjalnie przyjeżdżali do CH Janki, by zobaczyć dyniowe miasteczko.

Zorganizowane przez nas wydarzenie pozytywnie wpłynęło też na aktywność klientów galerii w mediach społecznościowych. Chętnie dzielili się oni zdjęciami wykonanymi w dyniowym miasteczku.

 

Nie była to nasza pierwsza współpraca z CH Janki. O wydarzeniach realizowanych przez nas w tym obiekcie w czasie pandemii Covid-19 mogą Państwo przeczytać tutaj.

Potrzebujesz eventu? Dowiedz się jak działamy.

  1. Zaczniemy od dokładnego poznania Twoich oczekiwań i celów oraz audytu dotychczasowych działań event-marketingowych.
  2. Zaproponujemy Ci rozwiązania dopasowane do charakteru Twojej firmy, okazji, potrzeb Twoich pracowników, klientów i gości. Stworzymy plan jednorazowego wydarzenia lub całego cyklu.
  3. Jeśli spodoba Ci się nasz pomysł – podpiszemy umowę.
  4. Zajmiemy się kompleksową realizacją naszego projektu: od opracowania dokładnego planu, przez przygotowanie umowy i kosztorysu, pozyskanie partnerów, produkcję, pomiar skuteczności, po przekazanie raportu.
  5. Za Twój projekt będzie odpowiedzialna jedna konkretna osoba, która dopilnuje wszystkiego od A do Z. Będzie z Tobą w stałym kontakcie.
  6. Po zrealizowaniu projektu podsumujemy nasze prace i rozliczymy się.
  7. Wspólnie będziemy dumni z naszej realizacji!

ORGANIZUJESZ EVENT?
ODEZWIJ SIĘ!

Szybko odpowiemy na Twoje pytania i rozwiejemy Twoje wątpliwości.

Zapytaj nas:
Jaki event możecie dla mnie zrobić?
Czy macie pomysł na cykliczne mikroeventy w mojej firmie/biurowcu?
W jakich działaniach marketingowych możecie mi pomóc?
Chcielibyśmy event ze świetną scenografią. Co możecie zaproponować?
Jaki pomysł macie na jubileusz mojej firmy/instytucji?

NAPISZ DO NAS

Wypełnij ten formularz. Oddzwonimy do Ciebie niebawem,
żeby umówić Cię na rozmowę z naszym ekspertem
w dogodnym dla wszystkich terminie.