CASE STUDY

Na szlaku Triumph.
KONFERENCJA SPRZEDAŻOWA

Kim jest nasz klient?

Triumph to międzynarodowa korporacja, jedna z wiodących marek bielizny dla kobiet. Przewodnie hasło firmy brzmi: „Wszystkie jesteśmy Triumph”. Firma działa w oparciu o franczyzobiorców, którzy funkcjonują w galeriach handlowych oraz punktach sprzedaży ulokowanych w miastach Europy. Triumph regularnie zaprasza swoich franczyzobiorców na prezentację najnowszych kolekcji. Wydarzenie to połączenie prezentacji produktowych (pokazu mody) i prezentacji biznesowych.

Franczyzobiorcy Triumph obecni na naszym wydarzeniu to właściciele salonów franczyzowych lub multibrandowych z Polski, Czech, Słowacji, Litwy, Łotwy i Estonii oraz MENA.

Jakie mieliśmy wyzwanie?

Klient poprosił nas o zorganizowanie wydarzenia dla franczyzobiorców, na którym mógłby zaprezentować swoją najnowszą kolekcję. Największym wyzwaniem był dla nas czas, jaki mieliśmy na realizację eventu, w tym czasie musieliśmy również zorganizować profesjonalną produkcję filmową.

Decyzja o współpracy zapadła 10 grudnia, a konferencja odbywała się w połowie stycznia. Mieliśmy więc miesiąc, co gorsza, podzielony Świętami Bożego Narodzenia oraz Sylwestrem i Nowym Rokiem.

FILM ROZPOCZYNAJĄCY EVENT:

Pracowaliśmy 7 dni w tygodniu z przerwą w okresie świątecznym, przy czym już 27 grudnia rozpoczęliśmy zdjęcia filmowe w Tatrach. Wymagał tego nie tylko krótki czas na produkcję, ale i sprzyjające warunki pogodowe.

Byliśmy jedynym producentem tego wydarzenia. Odpowiadaliśmy za:
– opracowanie koncepcji eventu,
– wybór scenografii,
– produkcję materiałów wideo w trudnych warunkach,
– opracowanie grafik i prezentacji biznesowych,
– wynajem miejsca oraz zapewnienie scenotechniki,
– dobór artystów,
– zapewnienie tłumaczeń symultanicznych (na wydarzeniu byli obecni goście z zagranicy),
– współpracę ze stylistami i fryzjerami marki Triumph, z którymi tworzyliśmy show,
– produkcję wieczornego bankietu.

W jaki sposób podeszliśmy do organizacji?

Po pierwsze postanowiliśmy zrealizować wydarzenie, które zostałoby odebrane przez klientów jako jedna całość — tak, jak odbiera się spektakl w teatrze lub film. Event miał być połączeniem części artystycznej i merytorycznej. Doszliśmy do wniosku, że musimy wyprodukować wydarzenie w klimacie najnowszej kolekcji.

Motywem przewodnim, który towarzyszył powstawaniu kolekcji AW18 Triumph był „An Alpine Roadtrip – podróż w góry w poszukiwaniu wolności i natury. Bielizna jako podkreślenie naturalnego piękna”. Na każdym kroku chcieliśmy akcentować kobiecość. „Kobieta TRIUMPH jest silna, pewna siebie, kocha siebie taką jaka jest, jest radosna, emanuje szczęściem, czerpie przyjemności z drobnych rzeczy”.

Dzięki kreacji eventu goście mieli w pełni doświadczyć i kolekcji, i całej marki naszego klienta. Postanowiliśmy wpleść pomiędzy kolejne prezentacje biznesowe występy modelek, a także pokazy artystów oraz filmy z opowieścią spinającą całe wydarzenie.

Myśl przewodnia

Wymyśliliśmy event hero — postać na wzór brand hero. Narratora całego wydarzenia. Kobietę, która uosabiała wartości marki i w naturalny sposób przyjmowała rolę ambasadorki najnowszej kolekcji. Nagraliśmy filmy, które pokazywały naszą bohaterkę w polskich Tatrach, w czasie spacerów i wypraw. Jej podróż w góry była wędrówką po własnych myślach, wspomnieniach i uczuciach wobec najważniejszych kobiet jej życia. W ten sposób nawiązaliśmy do tematyki każdego indywidualnego pokazu. Stworzymy opowieści, które pokazały całe spectrum emocji związanych z kobietą i jej kobiecością.

Od tych słów zaczęła się konferencja:

„Życie każdej kobiety to wędrówka. Ta, którą podejmuje wobec świata, ale także ta, którą podejmuje wobec siebie. I jeszcze jest wędrówka, którą podejmujemy idąc z innymi za rękę. My kobiety wędrujemy przez życie razem. Nosimy w sobie nie tylko naszą opowieść. Jest nas w sobie wiele. Mamy w sobie nasze mamy, babcie, prababcie, obietnice wiecznej przyjaźni, marzenia o miłości. Mamy w sobie kobiety, będące dla nas wzorami i te, które były dla nas kimś trudnym. Jest to wędrówka przez tyle odmian kobiecości, które nas tworzą i konstytuują. Wyruszam w tą podróż, aby znaleźć siebie. Chce dotknąć tych kobiet. Chce je zrozumieć i poczuć w sobie. W górach, które kocham, znam i rozumiem, będę szukała wspomnień, o których myślę z miłością.”

Jej opowieść stała się klamrą spinającą całe wydarzenie: prezentacje biznesowe, pokazy mody i występy artystów.

Scenariusz wydarzenia

Podzieliliśmy całe wydarzenie na 9 rozdziałów. Każdy rozpoczynał się od opowieści naszej narratorki. Po nim następowały prezentacje pracowników firmy Triumph, którzy opowiadali o wybranym elemencie najnowszej kolekcji. W dalszej kolejności modelki prezentowały wybraną bieliznę. Każdy rozdział kończył występ artystyczny, mocno wpisany w klimat dotychczasowej opowieści i prezentowanych ubrań.

Tak wyglądały trzy wybrane rozdziały:

1. KOLEKCJA ESSENCE

Założenia: emanacja elegancji, kobiety szykownej, wyzwolonej i seksownej

Opowieść bohaterki marki: „Pamiętam tylko ten kadr filmu, towarzyszy mi od tylu lat. Jest piękna, zmysłowa i tak ogromnie seksowna w swoich dyskretnych i eleganckich ruchach. Przywołują ją zawsze kiedy chce czuć się wyjątkowo. Moja ukochana aktorka. Zawsze zastanawiało mnie czym ona musiała pachnieć w tym momencie. Chyba tylko Chanel nr 5”

Film: https://youtu.be/mOOP1lYwR5w

Oprawa artystyczna: pokaz akrobatyki powietrznej na żyrandolu

Oprawa muzyczna: wokalistka + skrzypce
Skojarzenia : perły, koronki, pióra, luksus, szyk, styl
Zapach rozpylony w czasie pokazu: Chanel nr 5

2. KOLEKCJA FLORALE

Założenia: wspomnienie beztroski, lata, kwiatów

Opowieść bohaterki marki: „Ten zapach kwiatów. Było ich tyle w przydomowym ogródku. Takie kolorowe, różne, proste. Nie było w nich tego co mają dzisiejsze ogrody. Były nieuporządkowane i w tym nieuporządkowaniu była miłość mojej babci. Była piękną, silną kobietą. Miała rude włosy, które związywała w kok i szła do pracy. Zawsze zadbana i ciepła. A ja wśród tych kwiatów byłam sobą i marzyłam o tym kim zostanę gdy dorosnę”.

Oprawa artystyczna: pokaz naziemny contortion z wykorzystaniem podestu przybranego w żywe kwiaty

Oprawa muzyczna: Karolina Leszko w piosence
Skojarzenia: kwiaty, zwiewność, wolność, lekkość, elastyczność.
Zapach rozpylony w czasie pokazu: piwonie, konwalie, bez

3. KOLEKCJA MULTICOLORED

Założenia: międzypokoleniowość, zestawienie młodości i dojrzałości, radość życia, spełniona aktywna kobieta w roli matki

Opowieść bohaterki marki: „Wszystko chciałam robić z nią razem. Razem czytać książki, razem bawić, się, razem ubierać. Marzyłam kiedy będę mogła nosić tak wysokie buty i malować usta na czerwono. I ona tak po kolei wtajemniczała mnie w kolejne fazy kobiecości. Razem tańczyłyśmy, piekłyśmy chleb, marzyłyśmy, rozmawiałyśmy. Do dziś mogę z nią robić wszystko.”

Film: https://youtu.be/ZeyVtd0ZeNQ

Oprawa artystyczna: pokaz naziemny gimnastyki artystycznej ze wstążką w wykonaniu zawodowej gimnastyczki w towarzystwie małej dziewczynki (juniorki).

Oprawa muzyczna: wokalistka w ciąży
Skojarzenia: mama, miłość, ręce, przytulenie
Zapach rozpylony w czasie pokazu: chleb

Pozostały zakres działań

Realizacji filmów w Tatrach

Odpowiadaliśmy za kompleksową realizację nagrań w Tatrach. Zdjęcia trwały 3 dni. Realizowała je sześcioosobowa ekipa: aktorka, operatorzy kamer i drona, reżyser, wizażystka.

Miejsce wydarzenia

Na realizację eventu wybraliśmy Hotel Narvill w Serocku. To miejsce nie tylko jak jedno z nielicznych było jeszcze wtedy dostępne, ale spełniało też wszystkie nasze wymagania i odpowiadało standardowi, którego poszukiwaliśmy.

Prace nad instalacją scenografii zaczęliśmy na 7 dni przed wydarzeniem. 2 dni poświęciliśmy na montaż elementów stałych, 4 – na próby przed wydarzeniem. W WYDARZENIU BRAŁA UDZIAŁ PONAD 150 EKIPA MODELEK, STYLISTÓW, WIZAŻYSTÓW, FRYZJERÓW, ARTYSTÓW, KASKADERÓW.
Próby do show odbywały się przez 12 godzin dziennie.

Technika sceniczna i multimedialna

O technikę zadbał Brill AV Media – międzynarodowa firma z siedzibą w Warszawie. Przygotowała technikę w zgodzie z naszym projektem. Istotnym elementem tworzącym scenografię były liczne ekrany. Zdecydowaliśmy się też na typowe dla pokazów mody oświetlenie.

Muzyka

Muzyka podczas eventu częściowo była grana na żywo. To było duże wyzwanie, ale znaleźliśmy podwykonawców, którzy zdecydowali się to przygotować i wykonać. Artyści musieli dobrać muzykę do pokazów przy ścisłej współpracy z reżyserem całego wydarzenia.

Akrobaci

Do występów podczas wydarzenia zdecydowaliśmy się zaangażować akrobatów powietrznych oraz reżyserów show – Michała Derlickiego i Natalię Dylczyk, wraz z ich grupą Nashi Art.

Występy artystów, z którymi współpracujemy, są zawsze spektakularne. Wymagało to zapewnienia specjalnych konstrukcji i podwieszeń, które pozwalały artystom na bezpieczne wykonanie przygotowanej choreografii. Zadbaliśmy o to. W tym celu zatrudniliśmy m.in. alpinistę, który dba o bezpieczeństwo zaplecza technicznego takich pokazów.

Rejestracja wideo

Zadbaliśmy o nagranie całego wydarzenia. Powstałe filmy, zgodnie z założeniami, zostały przeznaczone do wewnętrznego użytku firmy.

Zaproszenia, scenografia, grafika

Wszystkie materiały wizualne zostały przygotowane w klimacie wędrówki po górach i podróży. W key visual zaakcentowaliśmy w dyskretny sposób symbole, które towarzyszą człowiekowi w czasie podróży – kompas, ślady stóp, gwiazdy. Wykorzystaliśmy również znaki NWSE (north, west, south, east, west), które wpisaliśmy w identyfikację wizualną Triumph.
Takimi symbolami oznaczyliśmy wiele miejsc w hotelu, dając gościom konferencji poczucie wędrówki w czasie naszego eventu.

Podobny charakter miał welcome pack dla gości, który zawierał kompas, latarkę, pomadkę do ust, nauszniki, zapałki i ogrzewacz – przedmioty, które ułatwiają podróżowanie po górach zimą.

Jaki osiągnęliśmy rezultat?

Zorganizowaliśmy z sukcesem ogromne wydarzenie w miesiąc. Nowa kolekcja trafiła do odbiorców dzięki bardzo emocjonującemu przekazowi. Impreza została świetnie odebrana przez klientów.

Rekomendacja Klienta

“Bardzo cieszymy się, że mogliśmy razem pracować nad eventem. Efekt wspólnych starań był oszałamiający”. Triumph

Potrzebujesz eventu? Dowiedz się jak działamy.

  1. Zaczniemy od dokładnego poznania Twoich oczekiwań i celów oraz audytu dotychczasowych działań event-marketingowych.
  2. Zaproponujemy Ci rozwiązania dopasowane do charakteru Twojej firmy, okazji, potrzeb Twoich pracowników, klientów i gości. Stworzymy plan jednorazowego wydarzenia lub całego cyklu.
  3. Jeśli spodoba Ci się nasz pomysł – podpiszemy umowę.
  4. Zajmiemy się kompleksową realizacją naszego projektu: od opracowania dokładnego planu, przez przygotowanie umowy i kosztorysu, pozyskanie partnerów, produkcję, pomiar skuteczności, po przekazanie raportu.
  5. Za Twój projekt będzie odpowiedzialna jedna konkretna osoba, która dopilnuje wszystkiego od A do Z. Będzie z Tobą w stałym kontakcie.
  6. Po zrealizowaniu projektu podsumujemy nasze prace i rozliczymy się.
  7. Wspólnie będziemy dumni z naszej realizacji!

ORGANIZUJESZ EVENT?
ODEZWIJ SIĘ!

Szybko odpowiemy na Twoje pytania i rozwiejemy Twoje wątpliwości.

Zapytaj nas:
Jaki event możecie dla mnie zrobić?
Czy macie pomysł na cykliczne mikroeventy w mojej firmie/biurowcu?
W jakich działaniach marketingowych możecie mi pomóc?
Chcielibyśmy event ze świetną scenografią. Co możecie zaproponować?
Jaki pomysł macie na jubileusz mojej firmy/instytucji?

NAPISZ DO NAS

Wypełnij ten formularz. Oddzwonimy do Ciebie niebawem,
żeby umówić Cię na rozmowę z naszym ekspertem
w dogodnym dla wszystkich terminie.