Jesteśmy w branży od lat 90.
EVENTY PROSPRZEDAŻOWE
Jeśli odpowiadasz za dział marketingu galerii handlowych lub wielkopowierzchniowych marketów, to zapewne będziesz potrzebował działań, które wprost przekładają się na wzrost sprzedaży towarów i usług w ramach danej placówki handlowej.
Od niemal 30 lat pomagamy galeriom handlowym w zwiększaniu sprzedaży oraz wydłużeniu czasu zakupów. Wykorzystujemy do tego sprawdzone i efektywne narzędzia event-marketingowe.
Jakie korzyści osiągniecie,
realizując event prosprzedażowy?
Wzrost sprzedaży, dzięki naszym autorskim programom i rozwiązaniom nastawionym na generowanie zysków.
Pracując prawie 30 lat z największymi sieciami handlowymi, galeriami oraz sklepami na terenie całej Polski opracowaliśmy dopasowany do konkretnego obiektu system, który pozwala wygenerować zyski dla poszczególnych placówek handlowych.
Organizacja wydarzenia oraz działania posprzedażowe, które przeprowadzimy dla Was, pozwolą zwiększyć obroty, uatrakcyjniając jednocześnie pobyt uczestników w danym obiekcie.
Większe zyski dzięki działaniom cross-selling i up-selling.
Opracowaliśmy akcje bonowe według naszej autorskiej koncepcji. Dzięki nim docieramy precyzyjniej do klientów, którzy już zakupili produkty w Waszej placówce i z udziałem animatora sprzedaży motywujemy ich do poszerzenia i uzupełnienia zakupów.
Dzięki temu generujemy większe zyski w miłej i kreatywnej atmosferze, którą sami tworzymy. Wykorzystujemy w tym celu różne konkursy, dekoracje, występy, działania przyciągające uwagę klientów.
Wysoki ROI (zwrot z inwestycji) z działań prosprzedażowych.
Nasze akcje bonowe cechują się wysoką skutecznością i dobrym zwrotem z inwestycji (ROI). Zwrot bonów to zwykle od 92 do 98 proc.
Działanie akcji bonowych i prosprzedażowych w galeriach średniej wielkości przynosi obroty porównywalne do tych w dużych obiektach.
Zwiększycie liczbę klientów i częstotliwość zakupów dzięki zaplanowanym cyklicznym akcjom, które wpływają na wizerunek obiektu.
Wzrost sprzedaży produktów – m.in. dzięki animacjom sprzedaży – to jeden cel. Przy okazji dzięki wykreowanej pozytywnej atmosferze w konkretnej placówce handlowej poprzez dopasowane dekoracje, występy artystów oraz interakcje z klientami sprawimy, że klienci częściej odwiedzą sklep, galerię oraz zostawią w niej pieniądze.
Ma to duży wpływ również na wizerunek całego miejsca, ponieważ klienci częściej będą odwiedzać obiekt nie tylko ze względu na atmosferę, ale również na kolejne szanse promocyjne i nagrody.
Jeśli potrzebujesz więcej informacji- zapisz się na bezpłatną konsultację i porozmawiajmy o możliwych scenariuszach!
Jakie eventy prosprzedażowe robimy?
całoroczna strategia event-marketingowa
pozwoli Wam na zaplanowanie działań na cały rok
otwarcie galerii
byście w widowiskowy sposób mogli zainaugurować działalność swojego obiektu
otwarcie sklepu
dzięki temu zaakcentujecie otwarcie swojego sklepu, proponując klientom rabaty lub udział w specjalnych promocjach i atrakcjach
buy&get
pozwoli Wam na wręczenie klientowi gratisu, jeśli zrobi zakupy za określoną kwotę
event wizerunkowy
wydarzenie, dzięki któremu wzmocnicie wizerunek swojej galerii w zgodzie ze swoimi założeniami i celami
event tematyczny
w ten sposób zwrócicie uwagę na ważny dla siebie motyw, wydarzenie lub ideę
konkurs
zaprosicie klientów do rywalizacji, a osoby, które osiągną najlepsze rezultaty, otrzymają nagrody
loteria
pozwoli Wam na zaproszenie klientów do gry, w której zwycięzca zostanie wylosowany
sampling
dzięki temu wydarzeniu przekażecie swoim klientom bezpłatne próbki swoich produktów i materiały reklamowe
pokaz mody
w ten sposób zaprezentujecie kolekcję ubrań, promując swój produkt lub ważną dla siebie ideę
flashmob
dzięki zgromadzeniu w jednym miejscu (najczęściej publicznym i często uczęszczanym) sztucznego tłumu zaskoczycie ludzi, aby wypromować swój produkt, usługę, wydarzenie lub ideę
kampania produktowa
cykl działań, które pomogą ci pozyskać nowych klientów
visual merchandising
abyście mogli zaprezentować swój sklep lub towar w sposób, który przyciągnie uwagę potencjalnych klientów
obsługa hostów i hostess
pozwoli Wam na profesjonalną prezentację produktów i marek przez hostów i hostessy, którzy na Waszych eventach mogą występować również w roli gospodarzy
scenografia eventowa
żeby Wasz event zyskał plastyczną pracę, dzięki której osiągniecie spójność miejsca z wydarzeniem
Dlaczego powinniście powierzyć nam
organizację Waszego eventu?
Mamy wypracowane i dobre relacje z najemcami ze wszystkich najważniejszych marek obecnych w obiektach handlowych w Polsce.
Opracowaliśmy strategię i wyprodukowaliśmy otwarcia wszystkich sklepów sieci AHOLD w Polsce.
Otworzyliśmy ponad 500 obiektów handlowych.
W ciągu jednodniowej akcji zwiększamy sprzedaż o około 150%. Nasz rekord to 900% wzrost (jeden z produktów z oferty IKEA).
Pracujemy w każdym rodzaju obiektu handlowego: domy handlowe, galerie i centra handlowe, outlety, retail parki, pasaże handlowe. Znamy ich specyfikę, charakter, potrzeby, klientów i najemców. Wiemy, jak w nich pracować i jak osiągać ich cele.
Potrafimy skutecznie współpracować z influencerami.
Mamy stały zespół hostess w całej Polsce.
Jak realizujemy event prosprzedażowy?
Co mówią o nas Klienci?
Współpracujemy z firmą Agencja Komunikacji Życie od 2016 roku w zakresie organizacji eventów frekwencyjnych oraz akcji prosprzedażowych w centrum handlowym NoVa Park.
Od pomysłu, przez obsługę, aż do końcowej realizacji – na każdym etapie pełen profesjonalizm, pasja oraz zaangażowanie ze strony całej agencji. Wnikliwe zrozumienie potrzeb, szybkie poszukiwanie rozwiązań oraz konstruktywne podejście do wyzwań. Nasze zadowolenie z przeprowadzonych akcji przez Agencję Komunikacji Życie wynika zapewne z kreatywności, pasji, chęci do działania, ale także profesjonalnego podejścia do klienta zarówno przez Panią dyrektor zarządzającą (Maja Dylczyk) oraz jej cały zespół.
Z pełną świadomością możemy polecić współpracę z firmą Agencja Komunikacji Życie oraz mamy nadzieję na kolejne realizacje przeprowadzone na najwyższy poziomie.
Anna Krajczyńska, Starszy specjalista ds. marketingu, NOVA PARK
ORGANIZUJESZ EVENT?
ODEZWIJ SIĘ!
Szybko odpowiemy na Twoje pytania i rozwiejemy Twoje wątpliwości.
Zapytaj nas:
Jaki event możecie dla mnie zrobić?
Czy macie pomysł na cykliczne mikroeventy w mojej firmie/biurowcu?
W jakich działaniach marketingowych możecie mi pomóc?
Chcielibyśmy event ze świetną scenografią. Co możecie zaproponować?
Jaki pomysł macie na jubileusz mojej firmy/instytucji?
NAPISZ DO NAS
Wypełnij ten formularz. Oddzwonimy do Ciebie niebawem,
żeby umówić Cię na rozmowę z naszym ekspertem
w dogodnym dla wszystkich terminie.