W naszych eventach od 1995 roku wzięło udział ponad 10 milionów uczestników. Wiemy, jak docierać do odbiorców i jak formułować skuteczne komunikaty.
KOMUNIKACJA MARKI, PRODUKTU, FIRMY, INSTYTUCJI, MIASTA
Jeśli pracujesz w dziale marketingu, PR lub CSR to wiele razy znajdziesz się w sytuacji, kiedy trzeba będzie wzmocnić działania digitalowe wielokanałowymi kampaniami w formie konkretnych wydarzeń.
Markę produktu czy firmy buduje się długofalowo na wielu płaszczyznach. Liczą się kreatywne pomysły, które dają się również zrealizować w rzeczywistości (świecie fizycznym). Pomożemy Ci stworzyć całościową koncepcję kampanii. Zbudujemy ją na sprawdzonych rozwiązaniach, również w warunkach imprez masowych, w otwartych przestrzeniach oraz obiektach zamkniętych.
Jakie korzyści osiągniecie,
realizując wydarzenie promocyjne?
Silne skojarzenia przyjemnych przeżyć i doświadczeń z konkretnym produktem lub firmą, które przełożą się na rozpoznawalność oraz zaufanie do całej marki.
Najmocniejszym argumentem, dlaczego wydarzenie ma bardzo silne oddziaływanie na uczestnika jest fakt, że działa na jego wszystkie zmysły jednocześnie.
Wzrok, słuch, smak, zapach oraz konkretne miejsca, gdzie uczestnicy przebywają, mają bardzo dużą siłę perswazji. To dlatego takie działania możemy wykorzystać do budowania komunikacji marki dowolnego produktu.
We współpracy zapewnimy Wam specjalnie przygotowane programy, atrakcje, pokazy angażujące uczestników, silnie nawiązujące do produktu, brandingu oraz wartości, które komunikuje marka.
Dzięki temu wytworzymy u uczestników silne skojarzenia, które wzmocnią zaufanie i rozpoznawalność marki.
Dzięki opracowanym przez nas autorskim scenariuszom wzmocnicie przekaz do klientów, co komunikuje marka produktu lub firmy.
Marka posiada swoją osobowość, która o czymś opowiada i pokazuje świat określonych wartości. Przygotujemy cały zestaw programów i scenariuszy przedstawiający jej rzeczywistość – tak, aby uczestnicy mogli się z nią identyfikować i przeżywać wspólne miłe chwile.
Pokazy i artyści, a także zaplanowane aranżacje oraz branding będą miały na celu wzmocnienie przekazu i rozpoznawalności marki, co oczywiście pośrednio wpłynie na wzrost sprzedaży.
Zbudujecie rozpoznawalność marki, produktu, instytucji lub miasta na bazie konkretnych, charakterystycznych wydarzeń.
Pomyślcie o marce RedBull. Z jakimi wydarzeniami, sportami się kojarzy? A czekolada Milka lub Coca-Cola? Z jakimi festiwalami lub wydarzeniami kojarzy Wam się Heineken? A z czym kojarzy się Wasza marka?
Wszystkie te działania mają na celu przywiązanie, skojarzenie marki z określoną rozrywką, sportem, inicjatywą, miejscem.
Pomożemy Wam w tych działaniach, opracujemy scenariusz nawiązujący do misji, komunikacji marki i powiążemy z konkretnymi wydarzeniami. Będziecie mogli się wyróżnić i zbudować rozpoznawalność, szczególnie jeśli te działania będę cykliczne lub wpiszą się na stałe w kalendarz danego miejsca.
Jeśli potrzebujesz więcej informacji- zapisz się na bezpłatną konsultację i porozmawiajmy o możliwych scenariuszach!
Rodzaje wydarzeń, przy pomocy których
stworzymy doświadczenie marki:
event promocyjny
w ten sposób możecie wypromować swoją firmę, sklep, usługę, instytucję, pozyskać nowych klientów, zdobyć zaufanie i wzmocnić swój dobry wizerunek
prezentacja nowego produktu/usługi
umożliwi Wam pierwsze publiczne i widowiskowe zaprezentowanie produktu lub usługi, dzięki któremu zwrócicie na niego/nią uwagę i zachęcicie do zakupu
konferencja prasowa
wydarzenie, które pozwoli Wam na przekazanie mediom określonych informacji; spotkacie się z zaproszonymi dziennikarzami i umożliwicie im zadanie pytań związanych z daną sprawą
event miejski/dla lokalnej społeczności
dzięki niemu nawiążecie bliższe relacje ze społecznością miejsca, w którym znajduje się firma; wydarzenie ma charakter artystyczno-rozrywkowy
strategia i realizacja projektów CSR
abyście mogli uwzględnić w swojej działalności interesy społeczności, w której funkcjonujecie, ochronę środowiska oraz zbudować dobre relacje z różnymi grupami interesariuszy
wystawa
w ten sposób zaprezentujecie osiągnięcia i dorobek swojej firmy w przestrzeni Waszego miasta albo na terenie firmy
fotografia
pomoże Wam zgromadzić materiał fotograficzny do promocji i sprzedaży Waszych produktów, budowania wizerunku firmy, działań employer brandingowych
film korporacyjny
pozwoli Wam na zaprezentowanie potencjału Twojej firmy
produkcja filmowa
umożliwi Wam przekazanie określonego komunikatu odbiorcy w sposób audiowizualny (reklama, relacja z wydarzenia, film dokumentalny)
grafika 2D
dzięki temu zaprezentujecie swoją ideę, zanim wcielicie ją w życie
wizualizacja 3D
pozwoli Wam pokazać produkt lub rozwiązanie zanim powstanie
mural
dzięki temu wielkiemu malowidłu, wykonanemu przez artystę bezpośrednio na ścianie budynku, możecie przekazać odbiorcom określony komunikat lub zareklamować swój produkt, usługę albo firmę
ambient
abyście w sposób niestandardowy mogli zwrócić na siebie uwagę (przekazać ważny komunikat, zareklamować się)
upominki dla klientów
możecie w ten sposób podziękować i docenić swoich klientów i partnerów biznesowych lub wręczyć im swój nowy produkt
scenografia eventowa
żeby Wasz event zyskał plastyczną pracę, dzięki której osiągniecie spójność miejsca z wydarzeniem
pokaz multimedialny
zaskoczycie swoim gościem pokazem z wykorzystaniem muzyki, dźwięku, animacji, grafiki i wideo
mapping
pozwoli Wam na wyświetlenie animacji na budynku; może towarzyszyć otwarciu nowej inwestycji lub jubileuszowi jakiegoś obiektu
stage design
aby scena na Waszym wydarzeniu zyskała oprawę, która da efekt spójności z Waszą marką i eventem oraz zachwyci publiczność
stanowisko targowe
pozwoli Wam na zaprezentowanie firmy w przestrzeni, która zbuduje pozytywne doświadczenie u osób, które Was odwiedzą i pozytywnie wpłynie na Wasz wizerunek
Dlaczego to my powinniśmy
stworzyć doświadczenie Waszej marki?
Stworzyliśmy pierwsze w Polsce cykliczne wydarzenie poświęcone zdrowemu trybowi życia „Jogging z RMF FM”.
Jeszcze na początku lat 90. wprowadzaliśmy markę „Tymbark” na rynek poprzez pokazy taneczne i promocję „radości z życia”, Działo się to na długo przed tym,gdy taniec stał się modny.
Podczas międzynarodowego wydarzenia Danone Nations Cup na Stadionie Narodowym przygotowaliśmy atrakcje odzwierciedlające wartości marki. Odbiorcami naszych działań było ponad 40 000 kibiców.
Realizowaliśmy ambienty, działania promocyjne, eventy dla lokalnej społeczności dla takich marek, jak: Audi, Gatta, Tesco, Gazeta Wyborcza, Ania Holding, Tysie, Coca-Cola, Samsung, IKEA.
Jak realizujemy event biznesowy?
Co mówią o nas Klienci?
The help and collaboration of Agencja Komunikacji ŻYCIE has been very important and has contributed to make this success an unforgettable experience for all participants.
Thanks to the time your teams dedicated to us,we achieved this success together
The animations inside and outside the stadium during the day were very appreciated and contributed significantly to make this event a real family event. The innovant and impactful show at the end of the event helped to finish the day in a great way. The preparation was managed very professionally by your teams. challenging us and with proactive solutions bringing added value to the event. During the event, your team was very organized and we always felt sure that if anything unplanned happened, you would manage it confidently.
In the name of all participants, off myself, and of all people from Danone who helped the accomplishment of this great event. I would like to thank you.
Danone Nations Cup
ORGANIZUJESZ EVENT?
ODEZWIJ SIĘ!
Szybko odpowiemy na Twoje pytania i rozwiejemy Twoje wątpliwości.
Zapytaj nas:
Jaki event możecie dla mnie zrobić?
Czy macie pomysł na cykliczne mikroeventy w mojej firmie/biurowcu?
W jakich działaniach marketingowych możecie mi pomóc?
Chcielibyśmy event ze świetną scenografią. Co możecie zaproponować?
Jaki pomysł macie na jubileusz mojej firmy/instytucji?
NAPISZ DO NAS
Wypełnij ten formularz. Oddzwonimy do Ciebie niebawem,
żeby umówić Cię na rozmowę z naszym ekspertem
w dogodnym dla wszystkich terminie.