DANONE NATIONS CUP

DANONE NATIONS CUP – ogólnoświatowe wydarzenie związane z promocją marki

Cząstka ŻYCIA biznesu: ogólnoświatowe wydarzenie związane z CSR marki

Klient: Danone

Miejsce: Stadion Narodowy, Warszawa

Danone Nations Cup to wielki, międzynarodowy projekt marki Danone. Turniej co roku odbywa się w innym państwie.

W 2012 roku dołączyliśmy do grona firm biorących udział w organizacji tego święta sportu dla dzieci w wieku 10-12 lat grających w piłkę nożną. Na Stadionie Narodowym w Warszawie spotkało się 40 drużyn z 40 krajów i 5 kontynentów. Gwiazdą spotkania był Zinedine Zidane.

Zakres agencji:

  • Organizacja wydarzenia masowego dla 3000 pracowników biorących udział w wydarzeniu głównym
  • Produkcja show głównego na murawie Stadionu Narodowego transmitowanego w TV
  • Przygotowanie atrakcji dla 42 000 uczestników spotkania na trybunach oraz w strefie kibica

Fragment ŻYCIA współtworzyli:

Produkcja: Agencja Życie
Dyrektor kreatywny: Monika Główczyk
Kierownik Działu Produkcji: Joanna Czapik
Kreacja graficzna: Danone
Wideo kontent: Danone
Pirotechnika: Viva-System
Scenografia: EJM
Koordynacja animatorów: Magdalena Konwent

Galeria zdjęć

Menu