CASE STUDY

Majówka z RMF FM!

Kim jest nasz klient?

RMF FM to radio numer 1 w Polsce. Największa i najpopularniejsza stacja muzyczno-informacyjna. Prezentuje aktualne hity i największe przeboje ostatnich 30 lat oraz oraz najistotniejsze Fakty.
Jest to pierwsze prywatne radio w Polsce. Nasza firma w latach 90-tych organizowała dla niego autorską koncepcję cyklicznych eventów JOGING Z RMF FM.

Jakie mieliśmy wyzwanie?

RMF FM szukało firmy eventowej, która kompleksowo zorganizuje trasę majówkową, która polegała na odwiedzeniu obrandowaym kamperem różnych miejsc w Polsce, do których zapraszali dziennikarzy – słuchacze.

Ideą była więc ogromna spontaniczność i elastyczność, gdyż w trakcie trasy mogło się zmienić wszystko.

Wiedzieliśmy tylko, że jedziemy najpierw w stronę Bieszczad, potem Mazur.

Kamperem podróżowały gwiazdy anteny: Przemek Skowron, Tomasz Olbratowski i Jacek Tomkowicz oraz Ola Filipek i Mateusz Opyrchał.
Spotykaliśmy się nie tylko ze słuchaczami, ale także zorganizowaliśmy dancing z Bryską, disco a Arkiem Kłusowskim i ognisko z Kamilem Bednarkiem.
Najważniejsze były jednak interacje ze słuchaczami. Razem jedliśmy śniadania, kolacje, lody, odwiedzaliśmy słuchaczy w ich ogródkach, piekliśmy kiełbaski, rozdawaliśmy rowery i przede wszystkim PO PROSTU ŚWIETNIE SIĘ BAWILIŚMY!

W jaki sposób podeszliśmy do organizacji Majówki?

Przede wszystkim wybraliśmy producentkę eventu, która była odpowiedzialna za realizację całej trasy.

Została nią Monika Chwalczuk, które miała w naszej agencji największe kompetencje do organizacji ambientów i najbardziej czuła projekt.

Monika jest znakomitą organizatorką, która w codziennej pracy doskonale sobie radzi ze skomplikowanymi procesami i negocjacjami z ludźmi. Ma także doświadczenie w pracy z gwiazdami.

I przede wszystkim jest młodą, dynamiczną osobą, która doskonale porusza się w tematyce rozrywkowych eventów.

Monika była odpowiedzialna za kontakt z klientem w czasie 11 dni produkcji, ale także pojechała na trasę. Wiedzieliśmy, że największym wyzwaniem będzie konieczność realizacji spontanicznych akcji i radzenie sobie ze zmieniającą się sytuacją.

Monice, towarzyszyło z naszej agencji 3 pomocników, którzy realizowali wszystkie wyzwania, przygotowywali scenografię i wszystkie niezbędne elementy niespodzianek.

Czas na wagę złota!

Mieliśmy 11 dni do produkcji eventu, przy czym największym wyzwaniem było znalezienie firmy, która obranduje nowego, super luksusowego kampera, który na dodatek miał bardzo specyficzną strukturę dachu.

Co zrobiliśmy?

Jak mówi znane przysłowie „Wszystkie ręce na podkład” – u nas dokładnie tak to wyglądało! Każdy z nas uruchomił swoje kontakty, a jednocześnie prowadziliśmy standardową akcję dzwonienia po firmach zajmujących się brandingiem aut. Efekt po pierwszym dniu? 

Odmówiło nam 60 firm, mówiąc, że tak skomplikowany projekt to minimum półtora miesiąca oczekiwania. Nie poddaliśmy się. Szukaliśmy dalej, wierząc, że uda nam się znaleźć nie tylko dostępny termin, ale także dobrego podwykonawcę.

I tak się stało. Okazało się, że jedna firma z Krakowa, dostała informację o przesunięciu terminu realizacji zlecenia i mieli 5 dni wolnego!

Zaczęliśmy działać natychmiast: umowa, wizja lokalna, pomiary, współpraca z grafikami RMF FM, aby dopiąć projekt i już po 30 godzinach kamper zaczął być obklejany!

Za co byliśmy odpowiedzialni?

Oczywiście za to, aby słuchacze wspaniale się bawili w trakcie całej trasy majówkowej. Spełnialiśmy ich marzenia i pomagaliśmy ekipie RMF FM w sprawnej i kompleksowej organizacji trasy. Wśród najważniejszych elementów naszych zadań można wymienić:

  • branding kampera
  • branding małego auta
  • organizację zgód na wjazdy do centrów miast
  • organizację techników
  • scenografię akcji
  • zapewnienie kierowców całej ekipy
  • logistykę trasy
  • zapewnienie dronów w trakcie wyprawy
  • współpracę z występującymi gwiazdami

Co się działo w trasie?

Nie możemy nie zaprosić do zobaczenia relacji radiowych, w których widać wszystkie niespodzianki i atrakcje, jakie RMF FM przygotował dla słuchaczy, a my z przyjemnością pomogliśmy w ich realizacji.

Pozostały zakres działań

Logistyka

Logistyka zwykle jest dla nas bardzo prosta, ale nie jest ona prostą w Majówkę i jeszcze w momencie, w którym plany mogą się zmienić w każdym momencie.

Ekipa produkcyjna wyjazdu to paręnaście osób. Na bieżąco organizowaliśmy noclegi i wszystkie inne niezbędne elementy logistyki.

Rejestracja wideo

Całą relację na social media przeprowadzał nasz klienta, ale my pomogliśmy mu w nagraniach dronem, które zostaną wykorzystane w stworzeniu materiałów promocyjnych o akcji.

Jaki osiągnęliśmy rezultat?

Skutecznie, odpowiedzialnie i bardzo profesjonalnie przygotowaliśmy 6-dniową akcję, w czasie której zrobiliśmy ponad 2000 kilometrów.

Odwiedziliśmy przepiękne polskie miasta i miasteczka, wzbudzając ogromne lokalne poruszenie. Ludzie, których odwiedzaliśmy dawali nam masę pozytywnych emocji, a cała trasa była wielkim sukcesem radia RMF FM.

Relacja na mediach społecznościowych i na antenie radia wzbudziła duże zainteresowanie i na czas majówki RMF FM było numer 1 w Polsce.

Ogromnie się cieszymy, że nasza praca i wsparcie produkcyjne przyczyniło się do tego wielkiego medialnego sukcesu.

Potrzebujesz organizacji eventu?

Jeśli podoba Ci się nasz projekt i w Twojej firmie myślicie o organizacji eventu interakcyjnego, spontanicznego, nastawionego na promocję marki – to trafiliście najlepiej.

29 lat doświadczenia, ponad 5000 realizacji i ponad 10 milionów uczestników, a przy akcji RMF dołączyło do nich ponad 500 osób!

Napisz do nas, szybko się skontaktujemy!

kontakt@agencjazycie.pl

Potrzebujesz eventu? Dowiedz się jak działamy.

  1. Zaczniemy od dokładnego poznania Twoich oczekiwań i celów oraz audytu dotychczasowych działań event-marketingowych.
  2. Zaproponujemy Ci rozwiązania dopasowane do charakteru Twojej firmy, okazji, potrzeb Twoich pracowników, klientów i gości. Stworzymy plan jednorazowego wydarzenia lub całego cyklu.
  3. Jeśli spodoba Ci się nasz pomysł – podpiszemy umowę.
  4. Zajmiemy się kompleksową realizacją naszego projektu: od opracowania dokładnego planu, przez przygotowanie umowy i kosztorysu, pozyskanie partnerów, produkcję, pomiar skuteczności, po przekazanie raportu.
  5. Za Twój projekt będzie odpowiedzialna jedna konkretna osoba, która dopilnuje wszystkiego od A do Z. Będzie z Tobą w stałym kontakcie.
  6. Po zrealizowaniu projektu podsumujemy nasze prace i rozliczymy się.
  7. Wspólnie będziemy dumni z naszej realizacji!

ORGANIZUJESZ EVENT?
ODEZWIJ SIĘ!

Szybko odpowiemy na Twoje pytania i rozwiejemy Twoje wątpliwości.

Zapytaj nas:
Jaki event możecie dla mnie zrobić?
Czy macie pomysł na cykliczne mikroeventy w mojej firmie/biurowcu?
W jakich działaniach marketingowych możecie mi pomóc?
Chcielibyśmy event ze świetną scenografią. Co możecie zaproponować?
Jaki pomysł macie na jubileusz mojej firmy/instytucji?

NAPISZ DO NAS

Wypełnij ten formularz. Oddzwonimy do Ciebie niebawem,
żeby umówić Cię na rozmowę z naszym ekspertem
w dogodnym dla wszystkich terminie.