CASE STUDY

Urodziny VIVO! Lublin i cykl Vivo! Summer Vibes

Kim jest nasz klient?

VIVO! to sieć galerii funkcjonujących w Polsce, a także m.in. w Czechach, Słowacji i Rumunii. Jednym z jej największym obiektów w naszym kraju jest centrum handlowe w Lublinie. Na klientów czeka tam blisko 150 salonów najmodniejszych marek.

VIVO! Lublin znajduje się w centrum miasta. Grupą docelową galerii – w przeciwieństwie do większości obiektów tego typu – są młodzi ludzie w wieku 18-30 lat.

Jednym z atutów VIVO! Lublin jest taras widokowy, z którego można podziwiać lubelskie Stare Miasto.

Jakie mieliśmy wyzwanie?

Klient zlecił nam zorganizowanie eventu z okazji urodzin galerii oraz cyklu letnich wydarzeń, skierowanych do młodych odbiorców.

Kolejnym wyzwaniem był fakt, że znaczna część wydarzeń miała się toczyć na otwartej przestrzeni. To pociągało za sobą dużo większe niż przy standardowych działaniach w obiektach handlowych uzależnienie od pogody.

Jak podeszliśmy do organizacji wydarzeń?

Na samym początku prac założyliśmy, że skoro mamy do czynienia z inną niż w przypadku większości galerii grupą docelową, nie możemy działać standardowo. Do wyjątkowych odbiorców dostosowaliśmy każdy element planowanych działań – od scenografii, przez atrakcje, po wybór gwiazd.

Biorąc pod uwagę czynniki atmosferyczne, w czasie trwania cyklu VIVO! Summer Vibes co tydzień rearanżowaliśmy otwartą przestrzeń eventową.

Realizacja wydarzeń

Rozpoczęliśmy działania w VIVO! Lublin od eventu pod hasłem „Odleć z VIVO!”. Łączył on w sobie świętowanie dwóch okazji – urodzin galerii i powitania lata.

Głównym, nawiązującym do hasła przewodniego, elementem scenografii wydarzenia był balon ustawiony na parterze galerii. By zachować spójność z identyfikacją wizualną galerii, był utrzymany w odcieniach różu. Czasza balonu stworzona była z ok. 2 tys. małych baloników.

Event urodzinowy miał charakter prosprzedażowy. Za wydanie minimum … zł klienci otrzymywali karty podarunkowe.

Gwiazdą urodzin był lubelski youtuber Łukasz Wdowiak, znany w sieci jako LukasTV. Na tarasie galerii zapraszał on do udziału w różnych zaskakujących, radosnych wyzwaniach – takich jak m.in. „100 za głos” czy taniec z owocem. To właśnie z podejmowania niecodziennych challenge’y Łukasz Wdowiak jest znany w sieci.

Osoby, które wykonywały zlecane przez youtubera zadania w wyznaczonym czasie, otrzymywały nagrody – m.in. karty podarunkowe i zaproszenia do restauracji.

Drugim obok balonu urodzinowym Instaspotem na terenie galerii była różowa budka telefoniczna umieszczona na tarasie.

Ci, którzy zdecydowali się wziąć udział w urodzinowym konkursie i opublikować w mediach społecznościowych zdjęcie zrobione przy którymś z Instaspotów w galerii, walczyli o spektakularną nagrodę – lot balonem nad Lublinem i kartę podarunkową o wartości 1000 zł. Ta wyjątkowa podróż została potem uwieczniona na filmie, który realizowaliśmy.

Niecałe dwa tygodnie po urodzinach galerii rozpoczęliśmy cykl VIVO! Summer Vibes, który odbywał się potem co tydzień w wakacyjne czwartki, piątki i soboty.

Każdy dzień cyklu miał przypisany główny rodzaj aktywności. W czwartki na tarasie odbywały się pokazy kina letniego (widzowie wybierali w głosowaniu, jaki film ma być wyświetlony). W piątki organizowaliśmy wydarzenia dla młodzieży, a w soboty – zajęcia fitness i atrakcje dla rodzin.

Gwiazdą pierwszej odsłony VIVO! Summer Vibes była influencerka Ola Nowak – uznana przez „Forbesa” za jedną z 10 najbardziej wpływowych kobiet w polskim Internecie. Spotkała się ona z fanami, prowadziła też warsztaty robienia orzeźwiających drinków bezalkoholowych.

Scenografia cyklu VIVO! Summer Vibes – podobnie jak ta urodzinowa – była dostosowana do estetyki młodych ludzi. Na tarasie pojawiły się m.in. palmy i modne konstrukcje wykonane ze wstążek.

Jaki rezultat osiągnęliśmy?

Zrealizowaliśmy serię wydarzeń dla wymagającej, wyczulonej na sztuczność i sztampę grupy docelowej. Pomogliśmy naszemu klientowi w zaprezentowaniu jego obiektu jako miejsca dobrego nie tylko na zakupy, ale też przestrzeni, w której można radośnie i kreatywnie spędzać wolny czas.

Nasze wydarzenia – dzięki zaangażowaniu atrakcyjnych dla grupy docelowej influencerów – wygenerowały wzrost zaangażowania w mediach społecznościowych galerii. Wzbudziły też zainteresowanie lokalnych mediów.

Jednym z cyklicznych wydarzeń, które przyciągało do galerii największe tłumy, było kino plenerowe. Zdarzało się, że chętnych było więcej niż dostępnych miejsc.

Potrzebujesz eventu? Dowiedz się jak działamy.

  1. Zaczniemy od dokładnego poznania Twoich oczekiwań i celów oraz audytu dotychczasowych działań event-marketingowych.
  2. Zaproponujemy Ci rozwiązania dopasowane do charakteru Twojej firmy, okazji, potrzeb Twoich pracowników, klientów i gości. Stworzymy plan jednorazowego wydarzenia lub całego cyklu.
  3. Jeśli spodoba Ci się nasz pomysł – podpiszemy umowę.
  4. Zajmiemy się kompleksową realizacją naszego projektu: od opracowania dokładnego planu, przez przygotowanie umowy i kosztorysu, pozyskanie partnerów, produkcję, pomiar skuteczności, po przekazanie raportu.
  5. Za Twój projekt będzie odpowiedzialna jedna konkretna osoba, która dopilnuje wszystkiego od A do Z. Będzie z Tobą w stałym kontakcie.
  6. Po zrealizowaniu projektu podsumujemy nasze prace i rozliczymy się.
  7. Wspólnie będziemy dumni z naszej realizacji!

ORGANIZUJESZ EVENT?
ODEZWIJ SIĘ!

Szybko odpowiemy na Twoje pytania i rozwiejemy Twoje wątpliwości.

Zapytaj nas:
Jaki event możecie dla mnie zrobić?
Czy macie pomysł na cykliczne mikroeventy w mojej firmie/biurowcu?
W jakich działaniach marketingowych możecie mi pomóc?
Chcielibyśmy event ze świetną scenografią. Co możecie zaproponować?
Jaki pomysł macie na jubileusz mojej firmy/instytucji?

NAPISZ DO NAS

Wypełnij ten formularz. Oddzwonimy do Ciebie niebawem,
żeby umówić Cię na rozmowę z naszym ekspertem
w dogodnym dla wszystkich terminie.