CASE STUDY

Powrót do biur – mikroeventy dla różnych klientów

Kim są nasi klienci?

Nasi klienci zarządzają obiektami biurowymi w różnych miastach Polski. Chodzi m.in. o Unity Centre  i Orange Office w Krakowie, Warsaw Unit i Q22 w Warszawie czy Business Garden we Wrocławiu.

Jakie mieliśmy wyzwanie?

Wyzwaniem, przed którym stanęliśmy, była organizacja mikroeventów, które pomogą w zachęceniu pracowników do powrotu do biurowców.

W wyniku zmian, które zaszły w ostatnich latach (lockdowny, upowszechnienie pracy zdalnej itp.) znaczna część pracowników nie zna się osobiście, a co za tym idzie – zespoły nie są odpowiednio zintegrowane.

Naszym klientom zależy na tym, by docelowo pracownicy zaakceptowali hybrydowy model pracy i choć przez część tygodnia pojawiali się w biurach.

Jak podeszliśmy do organizacji wydarzeń?

Założyliśmy, że poprzez mikroeventy różnego rodzaju chcemy dostarczyć gościom pozytywnych emocji, które sprawią, że inaczej spojrzą na przestrzeń biurową i zaczną bardziej doceniać wspólne przebywanie w niej.

Za każdym razem staraliśmy się kreatywnie wykorzystać zarówno możliwości, jakie daje dany obiekt, jak i okazje związane z porą roku, sezonową kuchnią itp.

Realizacja wydarzeń

Jeden z typów wydarzeń, organizowanych przez nas w biurowcach w różnych miastach, był związany z kulinariami. Celebrowaliśmy więc takie okazje jak święto kawy, pizzy, hot dogów itp. Rozdawaliśmy też jagodzianki i specjały kuchni regionalnej.

Kolejny segment aktywności zachęcających do powrotu do biur był związany ze sztuką. Przykłady takich działań to m.in. warsztaty malarskie czy targi sztuki, na których 10 artystów prezentowało i sprzedawało swoje dzieła.

Mamy na swoim koncie również zachęcanie do powrotu do biur poprzez wspólną aktywność sportową pracowników. Zaprosiliśmy ich do rywalizacji w siatkówce i piłce nożnej. Umożliwiała to infrastruktura wrocławskiego Business Garden.

Przy okazji otwarcia zieleni w przestrzeni krakowskiego Unity Centre zorganizowaliśmy z kolei warsztaty przesadzania roślin, a Agnieszka Cegielska wygłosiła powerspeech na temat ziół.

Jaki rezultat osiągnęliśmy?

Zrealizowaliśmy mikroeventy z niewielkimi budżetami, które w kreatywny i niesztampowy sposób pokazywały, że przestrzeń biurowa nie musi być nudna, a wspólne spędzanie w niej czasu dostarcza wielu pozytywnych wrażeń.

Potrzebujesz eventu? Dowiedz się jak działamy.

  1. Zaczniemy od dokładnego poznania Twoich oczekiwań i celów oraz audytu dotychczasowych działań event-marketingowych.
  2. Zaproponujemy Ci rozwiązania dopasowane do charakteru Twojej firmy, okazji, potrzeb Twoich pracowników, klientów i gości. Stworzymy plan jednorazowego wydarzenia lub całego cyklu.
  3. Jeśli spodoba Ci się nasz pomysł – podpiszemy umowę.
  4. Zajmiemy się kompleksową realizacją naszego projektu: od opracowania dokładnego planu, przez przygotowanie umowy i kosztorysu, pozyskanie partnerów, produkcję, pomiar skuteczności, po przekazanie raportu.
  5. Za Twój projekt będzie odpowiedzialna jedna konkretna osoba, która dopilnuje wszystkiego od A do Z. Będzie z Tobą w stałym kontakcie.
  6. Po zrealizowaniu projektu podsumujemy nasze prace i rozliczymy się.
  7. Wspólnie będziemy dumni z naszej realizacji!

ORGANIZUJESZ EVENT?
ODEZWIJ SIĘ!

Szybko odpowiemy na Twoje pytania i rozwiejemy Twoje wątpliwości.

Zapytaj nas:
Jaki event możecie dla mnie zrobić?
Czy macie pomysł na cykliczne mikroeventy w mojej firmie/biurowcu?
W jakich działaniach marketingowych możecie mi pomóc?
Chcielibyśmy event ze świetną scenografią. Co możecie zaproponować?
Jaki pomysł macie na jubileusz mojej firmy/instytucji?

NAPISZ DO NAS

Wypełnij ten formularz. Oddzwonimy do Ciebie niebawem,
żeby umówić Cię na rozmowę z naszym ekspertem
w dogodnym dla wszystkich terminie.