Kim są nasi klienci?
Nasi klienci zarządzają obiektami biurowymi w różnych miastach Polski. Chodzi m.in. o Unity Centre i Orange Office w Krakowie, Warsaw Unit i Q22 w Warszawie czy Business Garden we Wrocławiu.
Jakie mieliśmy wyzwanie?
Wyzwaniem, przed którym stanęliśmy, była organizacja mikroeventów, które pomogą w zachęceniu pracowników do powrotu do biurowców.
W wyniku zmian, które zaszły w ostatnich latach (lockdowny, upowszechnienie pracy zdalnej itp.) znaczna część pracowników nie zna się osobiście, a co za tym idzie – zespoły nie są odpowiednio zintegrowane.
Naszym klientom zależy na tym, by docelowo pracownicy zaakceptowali hybrydowy model pracy i choć przez część tygodnia pojawiali się w biurach.
Jak podeszliśmy do organizacji wydarzeń?
Założyliśmy, że poprzez mikroeventy różnego rodzaju chcemy dostarczyć gościom pozytywnych emocji, które sprawią, że inaczej spojrzą na przestrzeń biurową i zaczną bardziej doceniać wspólne przebywanie w niej.
Za każdym razem staraliśmy się kreatywnie wykorzystać zarówno możliwości, jakie daje dany obiekt, jak i okazje związane z porą roku, sezonową kuchnią itp.
Realizacja wydarzeń
Jeden z typów wydarzeń, organizowanych przez nas w biurowcach w różnych miastach, był związany z kulinariami. Celebrowaliśmy więc takie okazje jak święto kawy, pizzy, hot dogów itp. Rozdawaliśmy też jagodzianki i specjały kuchni regionalnej.
Kolejny segment aktywności zachęcających do powrotu do biur był związany ze sztuką. Przykłady takich działań to m.in. warsztaty malarskie czy targi sztuki, na których 10 artystów prezentowało i sprzedawało swoje dzieła.
Mamy na swoim koncie również zachęcanie do powrotu do biur poprzez wspólną aktywność sportową pracowników. Zaprosiliśmy ich do rywalizacji w siatkówce i piłce nożnej. Umożliwiała to infrastruktura wrocławskiego Business Garden.
Przy okazji otwarcia zieleni w przestrzeni krakowskiego Unity Centre zorganizowaliśmy z kolei warsztaty przesadzania roślin, a Agnieszka Cegielska wygłosiła powerspeech na temat ziół.
Jaki rezultat osiągnęliśmy?
Zrealizowaliśmy mikroeventy z niewielkimi budżetami, które w kreatywny i niesztampowy sposób pokazywały, że przestrzeń biurowa nie musi być nudna, a wspólne spędzanie w niej czasu dostarcza wielu pozytywnych wrażeń.