CASE STUDY

Orient Express – event integracyjny dla firmy Salumanus

Kim jest nasz klient?

Salumanus to firma z branży telekomunikacyjnej. Dostarcza wysokiej jakości komponenty do budowy sieci teleinformatycznych.

Salumanus działa na rynku od ponad 20 lat. Ma na swoim koncie ponad 1500 zakończonych sukcesem wdrożeń.

Jakie mieliśmy wyzwanie?

Naszym zadaniem było przygotowanie koncepcji i zrealizowanie wydarzenia integracyjnego dla ponad 100 osób. Miało być ono elementem XV edycji branżowej konferencji Dni Światła, której organizatorem jest Salumanus.

Klient zlecił nam przygotowanie eventu stylistycznie nawiązującego do Orient Expressu. Ten wybór był spójny z całą agendą konferencji. W tytułach poszczególnych paneli pojawiały się różnego rodzaju kreatywne nawiązania do kolei (np. „Zarządzaj składem niskich przepływności. Podłącz się do lokomotywy 400G”, „Stacja Case Study. Jak zabezpieczyć systemy transmisji danych przed wykolejeniem?”).

Jak podeszliśmy do organizacji wydarzenia?

Postanowiliśmy, że zaproponujemy naszemu klientowi stylizowaną imprezę integracyjną na wysokim poziomie, wyróżniającą się na tle tego typu wydarzeń.

Nie chcieliśmy realizować tematu wydarzenia wyłącznie poprzez dekoracje czy stroje hostess nawiązujące stylistycznie do Orient Expressu. Zdecydowaliśmy się na o wiele ambitniejsze, a jednocześnie bardzo atrakcyjne i dostarczające wielu doznań działania.

Myśl przewodnia wydarzenia

Postanowiliśmy symbolicznie odwzorować na evencie 5 słynnych miast, w których zatrzymywał się Orient Express.

Na każdej stacji naszego Orient Expressu zaproponowaliśmy gościom wydarzenia inne atrakcje. Nawiązywały one m.in. do kultury, sztuki czy dziedzictwa kulinarnego danego miejsca.

Realizacja wydarzenia

Stworzyliśmy w przestrzeni eventowej następujące stacje: Wenecja, Paryż, Wiedeń, Istambuł i Budapeszt. Goście mogli się pomiędzy nimi swobodnie przemieszczać przez cały czas trwania wydarzenia.

Na każdej stacji naszego Orient Expressu zapraszaliśmy uczestników eventu do innej ciekawej aktywności. W Wenecji mogli skorzystać z klimatycznego Instaspotu, a w Paryżu – porozmawiać z Francuzem, który opowiadał o tym, jakie miejsca warto zwiedzić w tym pięknym mieście.

W Budapeszcie funkcjonowało stoisko degustacyjne z węgierskimi specjałami. W Istambule można było wziąć udział w warsztatach parzenia kawy połączonych z jej degustacją. W Wiedniu zaproponowaliśmy uczestnikom eventu warsztaty robienia czekolady i degustację słynnego tortu Sachera.

Elementem scenografii na każdej ze stacji było m.in. zdjęcie budynku ikonicznego dla miasta (np. katedra Notre-Dame w Paryżu). W wysmakowany sposób wpletliśmy w dekoracje również inne elementy kojarzące się z daną lokalizacją (karnawałowa maska w Wenecji, albumy o malarstwie francuskim w Paryżu itp.). Wyjątkowy klimat eventu podkreśliliśmy poprzez wykorzystanie na poszczególnych stacjach kwiatów i świec.

Obsługa eventu była ubrana w stroje nawiązujące stylistycznie do eleganckich kolejarskich mundurów.

Jaki rezultat osiągnęliśmy?

Zrealizowaliśmy nietypowe wydarzenie integracyjne, które łączyło w sobie elegancję i swobodę (nie narzucaliśmy gościom planu – każdy na własną rękę mógł eksplorować stworzoną przez nas przestrzeń).

Uruchomiliśmy wszystkie zmysły uczestników eventu. Zaprosiliśmy ich do odkrywania dziedzictwa innych krajów w przystępny i atrakcyjny sposób. Z dbałością o detale stworzyliśmy kameralną przestrzeń, która sprzyjała integracji.

Potrzebujesz eventu? Dowiedz się jak działamy.

  1. Zaczniemy od dokładnego poznania Twoich oczekiwań i celów oraz audytu dotychczasowych działań event-marketingowych.
  2. Zaproponujemy Ci rozwiązania dopasowane do charakteru Twojej firmy, okazji, potrzeb Twoich pracowników, klientów i gości. Stworzymy plan jednorazowego wydarzenia lub całego cyklu.
  3. Jeśli spodoba Ci się nasz pomysł – podpiszemy umowę.
  4. Zajmiemy się kompleksową realizacją naszego projektu: od opracowania dokładnego planu, przez przygotowanie umowy i kosztorysu, pozyskanie partnerów, produkcję, pomiar skuteczności, po przekazanie raportu.
  5. Za Twój projekt będzie odpowiedzialna jedna konkretna osoba, która dopilnuje wszystkiego od A do Z. Będzie z Tobą w stałym kontakcie.
  6. Po zrealizowaniu projektu podsumujemy nasze prace i rozliczymy się.
  7. Wspólnie będziemy dumni z naszej realizacji!

ORGANIZUJESZ EVENT?
ODEZWIJ SIĘ!

Szybko odpowiemy na Twoje pytania i rozwiejemy Twoje wątpliwości.

Zapytaj nas:
Jaki event możecie dla mnie zrobić?
Czy macie pomysł na cykliczne mikroeventy w mojej firmie/biurowcu?
W jakich działaniach marketingowych możecie mi pomóc?
Chcielibyśmy event ze świetną scenografią. Co możecie zaproponować?
Jaki pomysł macie na jubileusz mojej firmy/instytucji?

NAPISZ DO NAS

Wypełnij ten formularz. Oddzwonimy do Ciebie niebawem,
żeby umówić Cię na rozmowę z naszym ekspertem
w dogodnym dla wszystkich terminie.