CASE STUDY

Obsługa Jura Park

Kim jest nasz klient?

JuraPark Bałtów, a właściwie Bałtowski Kompleks Turystyczny, gdyż obecnie pod taką nazwą działa obiekt, jest pierwszym parkiem dinozaurów w Polsce. Jest zlokalizowany w północno-wschodniej części województwa świętokrzyskiego, 15 km od Ostrowca Świętokrzyskiego.

Z uwagi na potencjał miejsca z roku na rok w sąsiedztwie JuraParku powstawały kolejne atrakcje. Obecnie obiekt jest największym tego typu kompleksem turystycznym w Polsce. Na jego terenie turyści mogą skorzystać z takich atrakcji jak m.in. JuraPark, Prehistoryczne Oceanarium, Zwierzyniec Górny i Dolny, Sabatówka „Wioska Czarownic”, Park Rozrywki, Kino Emocji – Cinema 5D, Kraina Koni, Polska w Miniaturze, Rollercoaster oraz w sezonie zimowym Szwajcaria Bałtowska czy Wioska Świętego Mikołaja. Właścicielem kompleksu jest Stowarzyszenie Delta.

Jakie mieliśmy wyzwanie?

Zostaliśmy zaproszeni do współpracy przez Stowarzyszenie Delta po tym, jak jego szefowie obejrzeli relację z wydarzenia DANONE NATIONS CUP. Tutaj można przeczytać o tej realizacji.

JuraPark Bałtów poszukiwał partnera, który przeprowadzi kompleks przez proces zmian i pomoże wprowadzić nowe standardy estetyczne, merytoryczne i animacyjne.

Nasz klient chciał, abyśmy wyszkolili jego zespół i nauczyli go między innymi tego, jak organizować rozrywkę dla dzieci produkować spektakle dla najmłodszych.

Uczciwa postawa naszego klienta i jasne ustalenie zasad współpracy pozwoliło nam na stworzenie 3-letniego planu prac. Krok po kroku wprowadzaliśmy zmiany i przygotowywaliśmy zespół naszego klienta do samodzielnej realizacji dalszych działań.

W jaki sposób podeszliśmy do prac nad ofertą?

Zaczęliśmy pracę od kilkudniowej wizyty w JuraPark Bałtów. W tym czasie spaliśmy na terenie obiektu i korzystaliśmy ze wszystkich atrakcji. Pracownicy obiektu nie wiedzieli, że niebawem będziemy z nimi współpracować. Poniekąd w roli tajemniczego klienta mogliśmy więc zobaczyć, jak wygląda ich codzienna praca i obsługa klienta.

Po wizycie przygotowaliśmy raport oraz nasze wstępne propozycje, które można było zrealizować w pierwszym etapie działań. Nad przygotowaniem oferty, zawierającej już konkretne rozwiązania sceniczne i animacyjne, pracowaliśmy kilka tygodni. W tym czasie powstał także szkic scenariusza przedstawienia, które miało zostać wystawione jesienią w ramach miesięcznego projektu promującego Halloween i będącą częścią JuraParku Sabatówkę.

Kierownikiem kreatywnym projektu była Monika Główczyk. Zgromadziła wokół siebie świetny zespół profesjonalnych wokalistów, tekściarzy, scenografów i animatorów, którzy niebawem mieli rozpocząć pracę w JuraPark Bałtów.
Przez trzy lata na terenie JuraPark przez cały październik, przez 4 dni w tygodniu przeprowadzaliśmy animacje z okazji Halloween.

Pierwszy rok współpracy

Rozpoczęliśmy od zaproponowania programu całodziennych animacji. Odbywały się od czwartku do niedzieli i codziennie kończyły się godzinnym przedstawieniem dla dzieci.

Animacje trwały przez 7 godzin dziennie na terenie Sabatówki i były przeprowadzane przez naszych animatorów, którzy wieczorem grali także w show. Zgromadziliśmy znakomitych specjalistów, którzy uczyli pracowników JuraPark podstaw aktorstwa, organizowali rozmaite interakcje taneczne, plastyczne i kreatywne.

Każda postać, w którą w czasie animacji wcielali się nasi animatorzy została zaprojektowana pod kątem wieczornego spektaklu – dostała swoje imię, napisaliśmy scenariusze charakterologiczne, dostosowaliśmy pod nią zabawy i animacje. Codziennie przed pracą nasza specjalistka od bodypaintingu stylizowała występujących. Animatorzy w czasie pracy pozostawali w roli. Zwracali się do siebie scenicznymi imionami, dzięki czemu widzowie mogli poczuć się jak bajce.

Finałem każdego dnia była realizacja przedstawienia w namiocie eventowym. Przedstawienie zostało specjalnie napisane i stworzone dla JuraPark Bałtów. Na zakończenie wszyscy uczestnicy i twórcy przedstawienia wyruszali w orszaku, który prowadził ich z powrotem do Sabatówki ( miejsca pracy w ciągu dnia), która była pięknie oświetlona świecami i lampami, co tworzyło magiczny nastrój w październikowe wieczory.

W produkcji brało udział 10 osób i dwóch koordynatorów. Pracowaliśmy przez 5 tygodni, łącznie przez 20 dni.

Drugi rok współpracy

Drugi rok współpracy pozwolił na większe inwestycje i rozmach. Zachowaliśmy tę samą formułę październikowych występów, zmieniając jedynie część dziennych animacji i tworząc nowe przedstawienie.

Na potrzeby przedstawienia stworzyliśmy gigantyczne maskotki: pająka, smoka i mamuta. Są to formy bardzo popularne w przedstawieniach francuskich. Cieszymy się, że nasz polski podwykonawca, firma scenograficzna EJM z Krakowa, stworzyła tak dobre jakościowo wielkie postaci wspierające nasze działania.

Do promocji naszych przedstawień zapraszane były gwiazdy, m.in. Kasia Cichopek i Anna Popek. Odbyły się też eventy promocyjne w galeriach handlowych, co przełożyło się na zwiększenie odwiedzalności JuraPark.

Sukces jesiennej edycji pozwolił także na stworzenie świątecznego show, do którego zbudowaliśmy miasteczko igloo.

Trzeci rok współpracy

W trzecim roku współpracy zaproponowaliśmy stworzenie autorskiej płyty. Znalazły się na niej utwory, które stały się elementem stałych zabaw w Sabatówce. Były także wykorzystywane w przedstawieniach i można je było kupować w JuraParkach w całej Polsce. Płytę skomponował i wyprodukował Paweł Penarski.

Do udziału w nagraniach zaprosiliśmy m.in.:

Aleksandrę Sochacką – założycielka szkoły wokalnej PeMusic, magister sztuki. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, wydział nauk o wychowaniu na kierunku edukacja artystyczna. Od wielu lat pracuje jako wokalistka sesyjna. Współpracowała z takimi artystami jak; Red & Spinache, Ich Troje (przez pięć lat w chórkach), Ziyo, Jacek Dewódzki (Dżem), Marian Lichtman (Trubadurzy), Jacek Malanowski (Trubadurzy), Sweet Rebels (finał I edycji “X Factora”). Była także uczestniczką programu „Droga do Gwiazd” (TVN). Obecnie śpiewa w krakowskim projekcie Spider Band.

Aleksandrę Pieczarę – występuje na scenie od ponad 15 lat. Uczestniczyła w wielu projektach artystycznych współpracując z takimi artystami jak Sebastian Karpiel Bułecka, Aida, Olek Klepacz, Michał Zabłocki, Ania Dąbrowska, Tomasz Mars. Wystąpiła m.in. w finałowym koncercie Debiuty na Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu (2009), w programie “The Voice of Poland” w drużynie Ani Dąbrowskiej (2011), oraz powtórnie w drużynie Edyty Górniak w “The Voice of Poland” 2013.

Annę Hnatowicz – wokalistka, która śpiewa sercem, ale robi to w absolutnie zawodowy sposób. Tomson, juror programu “The Voice of Poland” określił charakterystykę głosu Ani jako satynę i kryształ i to te dźwięki zachwycają publiczność w całej Polsce. Ania występuje na scenie od kilkunastu lat. Wraz z Marcinem Cholewą tworzy autorską muzykę, pisząc teksty i komponując muzykę. W swoim portfolio scenicznym ma setki show na profesjonalnych eventach, koncertach i galach. Znana szerokiej publiczności z 12. edycji programu “The Voice of Poland”, gdzie zachwyciła jurorów i publiczność. To nie pierwszy program telewizyjny, w którym wzięła udział. Wystąpiła także w “Szansie na Sukces”, “X-Factor” i “Mam talent”. Można było zobaczyć ją m.in. na deskach Opery Nova w Bydgoszczy. Włocławianka, która pokochała życie w Bydgoszczy. Szczęśliwa żona, mama Jasia. Kobieta, która swoją przyszłość związała z muzyką – jej największą pasją i żywiołem.

Pozostały zakres działań

CAŁOŚCIOWA PRODUKCJA

Trzyletni projekt dla JuraPark Bałtów był ogromnym wyzwaniem artystycznym. Wnieśliśmy do niego całą naszą wiedzę związaną z wieloletnim prowadzeniem grupy tancerzy.

Sukces był możliwy dzięki ogromnej kreatywności kierowniczki artystycznej z ramienia naszej firmy, Moniki Główczyk, która sprawnie poprowadziła klienta przez proces zmian i stworzyła wartościowy projekt dla dzieci. 

Realizacja tego projektu składała się z wielu elementów. Do najważniejszych należało: 

  • pisanie tekstów przedstawień,
  • pisanie muzyki do przedstawień, 
  • reżyseria przedstawień,
  • tworzenie autorskich zabaw,
  • tworzenie konstrukcji do animacji,
  • projektowanie i produkcja maskotek xxl,
  • zamawianie gadżetów,
  • projektowanie grafik,
  • produkcja wideo, 
  • rekrutacja i szkolenie animatorów, 
  • stylizacja osób występujących, 
  • nagranie, wydanie i produkcja płyty dla dzieci,
  • współpraca z wokalistami, magikami, aktorami, tekściarzami, kompozytorami.

Najbardziej dumni jesteśmy z wyprodukowania płyty dla dzieci, a zwłaszcza z tekstów, które napisała Patrycja Babicka. Zrobiła to po udziale w kilku warsztatach, w czasie których przekazywaliśmy wartości, jakie chcemy promować wśród dzieci. 

Słuchając dziś tych utworów można mieć wrażenie, że powstały w roku 2020-2021 i opowiadają o aktualnych wyzwaniach: ochronie środowiska, wrażliwości na inność, łagodności. 

Jaki osiągnęliśmy rezultat?

Jesteśmy bardzo dumni, że mogliśmy pracować dla Pani Moniki Lichoty ze Stowarzyszenia Delta. Pani Monika od początku pracy była wizjonerką, która miała określony cel i wielkie ambicje – chciała stworzyć wyjątkowe miejsce w Polsce z niebanalną rozrywką. 

Jesteśmy szczęśliwi i wdzięczni, że byliśmy częścią zmian w JuraPark Bałtów i pomogliśmy im postawić kolejny krok w rozwoju ich biznesu. 

Najlepszym podsumowaniem naszych rezultatów niech będzie finałowa piosenka z płyty “Dinorytmy” wykonana przez Annę Hnatowicz – gwiazdę programu “The Voice of Poland” z roku 2021. 

“Dawno temu czas już nastał, 

byś ocalił wszystkie miasta. 

Świat umiera, ty mu pomóż. 

Nie daj zgładzić swego domu. 

Dawaj światu coraz więcej,

miej dla świata wielkie serce. 

Znajdź przyjaciół, żyj z naturą, 

nie daj się zachmurzać chmurom.

I pamiętaj – każda era, 

gdy się rodzi, to umiera,

Ziemia jednak już wymiera, 

daj jej z siebie bohatera”.

Ten “HYMN DINOZAURÓW” pokazuje, że warto mieć marzenia i stawać się częścią zmiany świata na lepsze. Zapraszamy do jej wysłuchania. 

Potrzebujesz eventu? Dowiedz się jak działamy.

  1. Zaczniemy od dokładnego poznania Twoich oczekiwań i celów oraz audytu dotychczasowych działań event-marketingowych.
  2. Zaproponujemy Ci rozwiązania dopasowane do charakteru Twojej firmy, okazji, potrzeb Twoich pracowników, klientów i gości. Stworzymy plan jednorazowego wydarzenia lub całego cyklu.
  3. Jeśli spodoba Ci się nasz pomysł – podpiszemy umowę.
  4. Zajmiemy się kompleksową realizacją naszego projektu: od opracowania dokładnego planu, przez przygotowanie umowy i kosztorysu, pozyskanie partnerów, produkcję, pomiar skuteczności, po przekazanie raportu.
  5. Za Twój projekt będzie odpowiedzialna jedna konkretna osoba, która dopilnuje wszystkiego od A do Z. Będzie z Tobą w stałym kontakcie.
  6. Po zrealizowaniu projektu podsumujemy nasze prace i rozliczymy się.
  7. Wspólnie będziemy dumni z naszej realizacji!

ORGANIZUJESZ EVENT?
ODEZWIJ SIĘ!

Szybko odpowiemy na Twoje pytania i rozwiejemy Twoje wątpliwości.

Zapytaj nas:
Jaki event możecie dla mnie zrobić?
Czy macie pomysł na cykliczne mikroeventy w mojej firmie/biurowcu?
W jakich działaniach marketingowych możecie mi pomóc?
Chcielibyśmy event ze świetną scenografią. Co możecie zaproponować?
Jaki pomysł macie na jubileusz mojej firmy/instytucji?

NAPISZ DO NAS

Wypełnij ten formularz. Oddzwonimy do Ciebie niebawem,
żeby umówić Cię na rozmowę z naszym ekspertem
w dogodnym dla wszystkich terminie.