CASE STUDY

Auta, moda i perfumy.
Wystawa w Centrum Janki

Kim jest nasz klient?

Centrum Janki znajduje się w podwarszawskiej miejscowości Janki przy ruchliwej trasie na Kraków, Wrocław, Łódź i Katowice. To jedno z najbardziej rozpoznawalnych centrów w aglomeracji warszawskiej i jedno z największych podmiejskich centrów handlowych w Polsce. Jest duże, komfortowe i rodzinne.

W Centrum znajdują się 143 sklepy, wśród nich Auchan, Zara, Reserved, C&A, Bershka, CCC, Empik, Go Sport, H&M, Jysk, Mohito, Douglas, Kakadu, New Yorker, Rossmann, Sephora, Smyk. Zasięg centrum (w promieniu 30 minut jazdy samochodem) to prawie 2 miliony ludzi. Centrum Janki od lat ma ambicję robienia najlepszych jakościowo eventów w Polsce.

Jakie mieliśmy wyzwanie?

Nasz klient chciał zorganizować w swoim Centrum wystawę samochodów. Naszym zadaniem było wyprodukowanie tego wydarzenia w taki sposób, aby przyciągnęło jak najwięcej klientów (czyli podniosło footfall) i jednocześnie promowało najemców.

Do naszych zadań należała kompleksowa organizacja całego wydarzenia: od wyboru samochodów, kontaktu z ich właścicielami, przez zbudowanie stanowisk wystawienniczych, kontakt z najemcami, zaangażowanie stylistki, opis aut, realizację i demontaż wystawy. Wydarzenie trwało 14 dni.

W jaki sposób podeszliśmy do organizacji tej akcji?

Zaczęliśmy od znalezienia pomysłu na to, jak sprawić, aby osoba, która przychodzi na wystawę, była nie tylko odwiedzającym centrum, ale również jego klientem. Na tym polegało nasze wyzwanie: podnieść footfall, ale jednocześnie promować najemców.

Wpadliśmy na pomysł, aby obok samochodów na wystawie zaprezentować również kreacje i perfumy, które pasują do każdego modelu. Wybraliśmy 12 najważniejszych trendów na jesień 2021 i to do nich dobraliśmy samochody z okresu ostatnich 100 lat. Najstarsze auto, które pokazywaliśmy na wystawie zostało wyprodukowane na początku XX wieku.

Do każdego zaprezentowanego na wystawie auta dobraliśmy jeden aktualny trend. W ten sposób pokazaliśmy, jak można się bawić modą i motoryzacją. W efekcie na wystawie obok każdego samochodu zaprezentowaliśmy kreację, przygotowaną z ubrań dostępnych u najemców Centrum Janki oraz perfum, którym idealnie dopełniał dany zestaw. O dobór strojów zadbała stylistka, którą zaangażowaliśmy do współpracy.

To 4 wybrane samochody i kreacje, które zaprezentowaliśmy na wystawie:

Realizacja wydarzenia

Całe wydarzenie zrealizowaliśmy w 2 miesiące. To możliwe z naszym doświadczeniem. W tym czasie znaleźliśmy 12 samochodów-eksponatów, ustaliliśmy z właścicielami szczegółowe warunki wypożyczenia i ekspozycji. Zadbaliśmy o ubezpieczenie wystawy. Wybraliśmy stroje i perfumy, przygotowaliśmy opisy samochodów.

Sama wystawa została wyprodukowana w jedną noc, pomiędzy 21 a 9. Było to ogromne wydarzenie logistyczne. W tym czasie do Centrum trzeba było wprowadzić 12 samochodów, zainstalować ekspozytory, manekiny, perfumy, dekoracje kwiatowe.

Miejsce wydarzenia

Organizacja takiej wystawy w galerii handlowej nie należała do łatwych wyzwań. Musieliśmy bowiem zaprezentować samochody w taki sposób, aby były dostępne dla widzów, a jednocześnie, aby oglądający je widzowie nie blokowali traktów komunikacyjnych i w ten sposób nie wpływali na poziom bezpieczeństwa w obiekcie.

Zatrudniliśmy też hostessy, które były obecne na wystawie przez wszystkie 14 dni trwania wystawy. Panie dbały o komfort zwiedzających oraz o bezpieczeństwo samochodów, informując gości między innymi o tym, jak bez ryzyka można sobie wykonać pamiątkowe zdjęcie.

Technika wystawiennicza

Samochody prezentowane na wystawie były ustawione na posadzce. Nie zdecydowaliśmy się na zastosowanie jakichkolwiek podestów. Inaczej było w przypadku kreacji i perfum. Ubrane w stroje manekiny eksponowaliśmy na podestach, obok których znajdowały się wykonane z pleksi ekspozytory, w których prezentowaliśmy flakony z perfumami.

Dekoracje florystyczne

Od lat naszym znakiem rozpoznawczym jest wyjątkowa oprawa florystyczna naszych wydarzeń. To jeden z przykładów na to, jak w naszych działaniach nawiązujemy do światowych trendów. Podobnie było i w tym wypadku.

Obok eksponowanych samochodów i kreacji zainstalowaliśmy specjalne kompozycje florystyczne, które uzupełniały i uspójniały przekaz. Dodatkowo, bardzo mocno podnosiły rangę estetyczną wydarzenia. Prace nad dekoracjami trwały 6 dni i odpowiadały za nie 3 florystki.

Influencer

Do współpracy zaprosiliśmy Stylemana — wpływowego i jednego z pierwszy silver influencerów, który słynie zresztą z zainteresowania modą i motoryzacją. Styleman wystąpił na naszym wydarzeniu, udzielając wywiadu naszej prowadzącej. Oprócz tego dodawał na swoich mediach społecznościowych relacje zachęcające do odwiedzenia wystawy.

Jaki osiągnęliśmy rezultat?

Zwiększyliśmy footflall o 15% ponad to, co klient założył w briefie. Klienci oceniali to wydarzenie jako najlepsze spośród wszystkich, które w Centrum Janki odbywały się w 2021 roku. Wydarzenie zostało również ocenione jako najlepsze w kategorii wydarzeń mających na celu podniesie footfallu przez samego zarządcę Centrum.

Zrealizowaliśmy oryginalny pomysł, który oddaje nasze priorytety we współpracy z centrami handlowymi: każde nasze działanie jest zawsze obliczone na korzyść i zysk najemców. Podobnie było tutaj: zrealizowaliśmy wystawę, która zwracała uwagę odwiedzających nie tylko na prezentowane na niej eksponaty, ale także na ofertę najemców Centrum Janki.

Jak będzie wyglądała Twoja współpraca z nami?

  1. Zaczniemy od dokładnego poznania Twoich oczekiwań i celów oraz audytu dotychczasowych działań event-marketingowych.
  2. Zaproponujemy Ci rozwiązania dopasowane do charakteru Twojej firmy, okazji, potrzeb Twoich pracowników, klientów i gości. Stworzymy plan jednorazowego wydarzenia lub całego cyklu.
  3. Jeśli spodoba Ci się nasz pomysł – podpiszemy umowę.
  4. Zajmiemy się kompleksową realizacją naszego projektu: od opracowania dokładnego planu, przez przygotowanie umowy i kosztorysu, pozyskanie partnerów, produkcję, pomiar skuteczności, po przekazanie raportu.
  5. Za Twój projekt będzie odpowiedzialna jedna konkretna osoba, która dopilnuje wszystkiego od A do Z. Będzie z Tobą w stałym kontakcie.
  6. Po zrealizowaniu projektu podsumujemy nasze prace i rozliczymy się.

ZAMÓW BEZPŁATNĄ
KONSULTACJĘ

Zobacz jak taki projekt mógłby wyglądać w Twojej firmie.

Bezpłatna konsultacja trwa 15 minut. W tym czasie możesz zapytać o wszystko, co Cię nurtuje w temacie event-marketingu, procesów szkoleniowych i firmowych jubileuszy.

Telefon: 788 402 949
Email: biuro@agencjazycie.pl

WOLISZ MAILE?
NAPISZ DO NAS

Zamów bezpłatną konsultację! Reagujemy bardzo szybko.