CASE STUDY

30 lat Hager w Polsce – jubileusz i otwarcie nowej fabryki

Kim jest nasz klient?

Hager to wiodący dostawca produktów elek­trycz­nych dla prze­mysłu, budow­nictwa miesz­ka­nio­wego i komer­cyj­nego. Zakres produktów obej­muje dystry­bucję energii, osprzęt elek­tro­in­sta­la­cyjny, auto­ma­tykę budynku oraz systemy prowa­dzenia prze­wodów.

Historia firmy zaczęła się w Niemczech w 1955 r. Jej polski oddział powstał po połączeniu się z Hager Group rodzinnej firmy Polo Systemy Elektroinstalacyjne.

Jakie mieliśmy wyzwanie?

Zadanie, które nam powierzono, to organizacja jubileuszu 30-lecia obecności Hager w Polsce połączonego z otwarciem nowej fabryki w Bieruniu.

Jak podeszliśmy do realizacji wydarzenia?

Wiedzieliśmy, że chcemy w czasie jubileuszu uhonorować zarówno założycieli firmy, jak i tych wszystkich, którzy odegrali istotną rolę w jej funkcjonowaniu już po wejściu w skład Hager Group. Uznaliśmy, że w umiejętnym rozłożeniu akcentów i pokazaniu w atrakcyjny sposób niuansów historii rozwoju Hager w Polsce pomoże nasza sprawdzona formuła jubileuszowej gali opartej na rozmowach.

Realizacja wydarzenia

Jubileusz odbywał się w pustej hali nowej fabryki Hager. Scenografia była skromna i elegancka, oparta na bieli i czerni. Na scenie pojawiła się imponująca konstrukcja z kilkuset róż i 500 hortensji. Róże pojawiły się też na stołach.

Trzyczęściową rozmowę o historii firmy poprowadził Wojciech S. Wocław. Uświetniły ją występy zespołu Audiofeels, które były nie tylko atrakcyjnym przerywnikiem, ale też pewnego rodzaju komentarzem i artystycznym dopełnieniem słów padających ze sceny.

Po gali w przestrzeni fabrycznej odbył się bankiet. Ciekawostką był fakt, że fingerfoody rozwoził gościom inteligentny robot należący do firmy.

Jaki osiągnęliśmy rezultat?

Zorganizowaliśmy jubileusz, który w atrakcyjny sposób pokazywał historię obecności firmy Hager w Polsce. Zadbaliśmy o to, by wszystkim oddać sprawiedliwość i umiejętnie połączyliśmy w rozmowach dwie optyki – spojrzenie na biznes z perspektywy firmy rodzinnej i międzynarodowej korporacji.

Zobacz film z realizacji

Zapraszamy do zobaczenia filmu making of z montażu i eventu.

Potrzebujesz eventu? Dowiedz się jak działamy.

  1. Zaczniemy od dokładnego poznania Twoich oczekiwań i celów oraz audytu dotychczasowych działań event-marketingowych.
  2. Zaproponujemy Ci rozwiązania dopasowane do charakteru Twojej firmy, okazji, potrzeb Twoich pracowników, klientów i gości. Stworzymy plan jednorazowego wydarzenia lub całego cyklu.
  3. Jeśli spodoba Ci się nasz pomysł – podpiszemy umowę.
  4. Zajmiemy się kompleksową realizacją naszego projektu: od opracowania dokładnego planu, przez przygotowanie umowy i kosztorysu, pozyskanie partnerów, produkcję, pomiar skuteczności, po przekazanie raportu.
  5. Za Twój projekt będzie odpowiedzialna jedna konkretna osoba, która dopilnuje wszystkiego od A do Z. Będzie z Tobą w stałym kontakcie.
  6. Po zrealizowaniu projektu podsumujemy nasze prace i rozliczymy się.
  7. Wspólnie będziemy dumni z naszej realizacji!

ORGANIZUJESZ EVENT?
ODEZWIJ SIĘ!

Szybko odpowiemy na Twoje pytania i rozwiejemy Twoje wątpliwości.

Zapytaj nas:
Jaki event możecie dla mnie zrobić?
Czy macie pomysł na cykliczne mikroeventy w mojej firmie/biurowcu?
W jakich działaniach marketingowych możecie mi pomóc?
Chcielibyśmy event ze świetną scenografią. Co możecie zaproponować?
Jaki pomysł macie na jubileusz mojej firmy/instytucji?

NAPISZ DO NAS

Wypełnij ten formularz. Oddzwonimy do Ciebie niebawem,
żeby umówić Cię na rozmowę z naszym ekspertem
w dogodnym dla wszystkich terminie.