Uroczystości związane z okrągłymi rocznicami istnienia organizacji, firmy lub instytucji. Mogą to być jubileusze 10-lecia, 25-lecia, 50-lecia itp., celebrujące osiągnięcia i historię danej jednostki.
Eventy firmowe,
Jak z wielu rodzajów imprez firmowych wybrać ten właściwy?
Nasza agencja ma w swojej ofercie ponad 150 różnych form eventowych. Każdą z nich możemy zmodyfikować i dostosować do potrzeb klienta, np. poprzez dobór elementów programu. To sprawia, że liczba opcji do wyboru jeszcze się powiększa.
Jak nie zgubić się wśród tak wielu możliwości organizacji imprez firmowych? Na Twoje pytania związane z wyborem rodzaju wydarzenia czeka nasz zespół doświadczonych pracowników. To oni będą Twoimi przewodnikami po świecie eventów firmowych.
Potrzebujesz eventu firmowego?
Nie bój się zadawać pytań
Jeśli na co dzień nie zajmujesz się organizacją imprez firmowych, możesz nie mieć świadomości wielu zjawisk obecnych w naszej różnorodnej i cały czas zmieniającej się branży. To, co może wydawać ci się problemem nie do przejścia, może mieć bardzo łatwe rozwiązanie dla kogoś, kto eventy firmowe organizuje od lat. Przykład?
Twoja firma zbliża się do ważnej, okrągłej rocznicy – np. jubileuszu 30-lecia. Chciałbyś ją uczcić, ale wiesz, że organizacja bankietu czy imprezy w plenerze przekracza budżet, którym dysponujesz. Co więc zrobić? Jak zadbać o pracowników i klientów? Zapytaj ekspertów.
Od naszych pracowników usłyszałbyś w takiej sytuacji, że masz przed sobą różne opcje – mniej kosztowne od imprezy, ale ciekawe i wspierające budowanie kontaktów biznesowych i dobrego wizerunku twojej firmy. Jedna z nich to np. wysyłka kreatywnych paczek z prezentami do twoich kluczowych klientów.
Imprezy firmowe:
Dlaczego warto korzystać z pomocy ekspertów?
Korzystanie z pomocy specjalistów organizujących imprezy dla firm ważne jest także z innego powodu. Gdy bez odpowiedniej, pogłębionej wiedzy wybierasz z dużej liczby dostępnych opcji, łatwo możesz popełnić błąd.
Jeśli (opierając się choćby na wspomnieniach z eventów, na których byłeś gościem) źle dobierzesz wydarzenie do potrzeb i celów swojej firmy, nie osiągniesz efektu, o który ci chodzi. Oznacza to kilka miesięcy pracy, mnóstwo poświęconego czasu, energii i pieniędzy, a na koniec – rozczarowanie. Warto zrobić wszystko, by uniknąć takiego scenariusza.

zorganizowanych eventów firmowych
Eventy firmowe to nasz chleb powszedni. Pomożemy Ci wybrać właściwie
Przez 30 lat zorganizowaliśmy w całej Polsce ponad 5000 eventów firmowych. Napisz do nas i umów się na konsultację. Pomożemy Ci wybrać rodzaj wydarzenia optymalnie dopasowany do sytuacji i potrzeb Twojej firmy.
Każda z głównych kategorii imprez firmowych mieści w sobie wiele rodzajów wydarzeń.
W przypadku jubileuszy to m.in.:
- Bankiet z rozmową jubileuszową
- Gala wręczenia nagród
- Gala z przemówieniami
- Spektakl multimedialno-artystyczny
- Jubileusz dla mieszkańców miasta, z którego pochodzi firma
- Koncert jubileuszowy
- Jubileuszowe garden party
- Jubileuszowy piknik
- Działania jubileuszowe dla klientów B2C – np. kampania telewizyjna lub loteria ogólnopolska.

Z kolei wśród eventów
promocyjnych można wyróżnić m.in.:
Premiery produktów
Wydarzenia, podczas których firma prezentuje nowe produkty lub usługi przed mediami, influencerami oraz klientami – często z możliwością bezpośredniego zakupu.
Degustacje i próbki
Są organizowane w celu umożliwienia klientom bezpośredniego spróbowania produktów lub usług. To pomaga w budowaniu zaufania i zachęcaniu do zakupu.
Konkursy i loterie
Eventy, które angażują klientów poprzez udział w konkursach, loteriach lub innych zabawach, z możliwością wygrania nagród związanych z produktem lub usługą firmy.
Organizację targów i wystaw branżowych
Organizacja targów i wystaw umożliwia firmom prezentację i promocję swoich produktów oraz usług przed klientami biznesowymi i konsumenckimi.
Dni otwarte i prezentacje
Organizowane w celu zaproszenia klientów, mediów lub partnerów biznesowych do odwiedzenia siedziby firmy, poznania jej działalności oraz zapoznania się z ofertą.
Eventy sponsoringowe
Wydarzenia wspierające lub sponsorowane przez firmę. Mogą obejmować imprezy sportowe, kulturalne, charytatywne itp. Ich celem jest budowanie pozytywnego wizerunku marki.
Aktywacje w punktach sprzedaży
Eventy organizowane w miejscach sprzedaży, sklepach lub centrach handlowych. Mają na celu przyciągnięcie uwagi klientów i zwiększenie sprzedaży.
NAPISZ DO NAS
Wypełnij ten formularz. Oddzwonimy do Ciebie niebawem, żeby umówić Cię na rozmowę z naszym ekspertem w dogodnym dla wszystkich terminie.