Kim jest nasz klient?
UNITY CENTRE to największy, wielofunkcyjny kompleks budynków w sercu Krakowa. Ma powierzchnię 50 000 m². W jego skład wchodzą 27-kondygnacyjny wieżowiec biurowy klasy „AA”, dwa niższe biurowce, czterogwiazdkowy hotel oraz luksusowy apartamentowiec.
Jakie mieliśmy wyzwanie?
Wyzwaniem, przed którym stanęliśmy, było stworzenie nowej tożsamości kompleksu. Mieszkańcom Krakowa kojarzył się on głównie z charakterystycznym wieżowcem, nazywanym kolokwialnie „Szkieletorem”, którego budowa była na wiele lat wstrzymana.
Kolejny problem, o pomoc w rozwiązaniu którego poprosił nas klient, dotyczył przestrzeni w kompleksie, której duża część wciąż czekała na najemców.
Jak podeszliśmy do organizacji wydarzenia?
Wiedząc, że nowego wizerunku UNITY CENTRE nie da się zbudować jednym wydarzeniem, zaproponowaliśmy naszemu klientowi roczną strategię działania. Zaczęliśmy od bardzo małych kroków. Było to m.in. ustawienie foodtrucka z lodami i strefy chilloutu przed kompleksem.
Wiedzieliśmy, że aby wzbudzić szerokie zainteresowanie, potrzebujemy wydarzenia, które przyciągnie do UNITY CENTRE media i przedstawicieli świata biznesu, a jednocześnie będzie miało prostą i zrozumiałą dla każdego formułę. Dlatego – nawiązując do popularnego na całym świecie trendu – postanowiliśmy zorganizować bieg na ostatnie piętro najwyższego krakowskiego wieżowca.
Do współpracy przy organizacji wydarzenia zaprosiliśmy Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL). To wiodąca organizacja reprezentująca sektor nowoczesnych usług biznesowych w Polsce.
Realizacja wydarzenia
Zorganizowaliśmy stanowisko promocyjne na konferencji ABSL Summit, która odbywała się w Centrum Kongresowym ICE Kraków. Prezentowaliśmy na nim potencjał UNITY CENTRE, m.in. pokazując 1,5-metrową makietę wieżowca.
Przygotowaliśmy też dla uczestników wydarzenia na wirtualny spacer w okularach 3D. Dzięki nowoczesnej technologii mogli oglądać przestrzeń biurową kompleksu wciąż czekającą na najemców i spektakularną panoramę Krakowa z perspektywy wieżowca.
W kolejnym dniu zaprosiliśmy uczestników ABSL Summit do udziału w biegu. Do rywalizacji dołączyło ponad 90 osób. Zaczęliśmy od rozgrzewki z trenerem, a po niej biegacze parami ruszali na ostatnie piętro wieżowca. Tam czekała na nich strefa relaksu z leżakami i niesamowite widoki. Najszybsi biegacze otrzymali wartościowe nagrody rzeczowe.
Dodatkową atrakcją wydarzenia była możliwość spotkania z Agnieszką Radwańską – jedną z najsłynniejszych polskich tenisistek, która w przeszłości zajmowała drugie miejsce w rankingu WTA. Ona również wzięła udział w biegu.
Rywalizację rozpoczęli (w pełnym umundurowaniu i ze specjalistycznym sprzętem) strażacy z Myślenic, którzy specjalizują się w biegach po schodach i zdobywają nagrody w tej dyscyplinie. Otrzymali oni od zarządców UNITY CENTRE zgodę na trenowanie w krakowskim wieżowcu.
Jaki osiągnęliśmy rezultat?
Zgodnie z założeniami, udało nam się wzbudzić zainteresowanie potencjałem UNITY CENTRE i zaprezentować kompleks w nowy sposób. To przełożyło się na zainteresowanie mediów i zapytania od najemców, zainteresowanych przestrzenią biurową.
Wiadomo już, że Kraków Sky Run – powered by UNITY CENTRE będzie w przyszłości kontynuowany.