Eventownik

Z ogromną radością przyjęliśmy decyzję premiera Mateusza Morawieckiego o otwarciu galerii handlowych w grudniu 2020 roku. W najbliższym czasie jedynym wyznacznikiem działań w przestrzeniach handlowych będzie zapewnienie klientom poczucia bezpieczeństwa. Jesteśmy pewni, że to priorytet dla każdej galerii w Polsce.

Nasza firma w tym roku świętuje swoje 25-lecie. Od 25 lat branża retail jest ważnym elementem naszego rozwoju. Andrzej Dylczyk od lat 90. uczestniczył w powstawaniu profesjonalnego rynku sprzedaży i marketingu wielu marek w Polsce. Realizowaliśmy pierwsze duże kampanie dla Tymbarku, Samsunga czy Coca-Coli.

Lata 90. w Polsce były czasem dużej biedy, społecznego smutki i marazmu. Nasza oferta na tamte czasy była przełomem. 

Daliśmy ludziom nieznaną im wcześniej rozrywkę. Stworzyliśmy pierwszą w kraju profesjonalną grupę taneczno-akrobatyczną, w skład której wchodzili najlepsi tancerze i sportowcy w Polsce. Ta strategia okazała się hitem.

Wprowadzaliśmy i rozwijaliśmy wszystkie brandy sieci Ahold – otwierając setki sklepów i hipermarketów w Polsce. W naturalny sposób rozwijaliśmy się wspólnie z wieloma obiektami handlowymi, budując ich tożsamość, zwiększając sprzedaż i planując całościowe strategie eventowe.

Przez lata prowadziliśmy własne badania, aby rozumieć klientów galerii handlowych i odpowiadać na ich potrzeby. W naszej ofercie przez ostatnich kilkanaście lat znajdowało się wiele klasyków eventowych, które budowały dobry wizerunek naszych klientów. Realizowaliśmy także autorskie projekty, wymagające odwagi i kreatywności. Było to proste w prostych czasach. Wyzwaniem będzie kreatywność w nadchodzącym roku.

Ten czas wymaga skupienia się na zdrowiu. Jest to najważniejsze zadanie dla każdego zarządcy i producenta usług.

Jesteśmy przekonani, że jest to także czas, który wymaga wsłuchania się w potrzeby klientów i stworzenie takich narzędzi – na początku w wersji online – które sprawią, że będą chcieli oni kupować towary i usługi w galeriach handlowych. Dzięki temu największe z nich wygrają z rynkiem online, a inne będą jego równymi konkurentami.

To czas na słuchanie psychologów, socjologów, językoznawców. Cieszymy się, że w naszej firmie mamy ich mocne wsparcie. Jesteśmy gotowi na kolejne wyzwanie. Pracujemy nad kolejnymi produktami i usługami, które zmienią na lepsze branżę retail.

Menu