Eventownik

DLACZEGO WARTO SIĘ NA NIEGO ZDECYDOWAĆ?

Ania Holding to nasz klient z Wielunia, z którym współpracujemy już szósty rok. W tym czasie zrealizowaliśmy wiele ciekawych i różnorodnych projektów. Jednym z nich było stworzenie nowej identyfikacji wizualnej, z którą firma weszła w rok jubileuszu 30-lecia.

Nasza współpraca z Ania Holding rozpoczęła się od przygotowań do jubileuszu 25-lecia firmy. Po nim stworzyliśmy strategię marketingową i komunikacyjną.

Zakres działalności holdingu obejmuje m.in. dystrybucję artykułów elektrotechnicznych, produkcję wiązek kablowych, szaf sterowniczych i rozdzielni. Ma ona też w swojej ofercie stacje ładowania pojazdów elektrycznych oraz instalacje fotowoltaiczne.

Poszczególnymi segmentami oferty zajmują się cztery spółki wchodzące w skład holdingu – Centrum Elektryczne „ANIA”, Elektromarket, Firma Produkcyjno-Handlowa „JB” i Energy II. Gdy rozpoczynaliśmy współpracę, ich logotypy miały różną formę i zależności pomiędzy poszczególnymi spółkami mogły być trudne do uchwycenia dla klientów i partnerów. Dlatego zainicjowaliśmy, a potem koordynowaliśmy wdrożenie koncepcji nadrzędnej marki Ania Holding i zmianę logotypów czterech spółek, które go tworzą. Zyskały one znaczące podobieństwa formalne i zostały stworzone – tak samo jak logotyp Ania Holding – w sposób pokazujący wzajemne powiązania.

Wdrożeniu nowej identyfikacji wizualnej po jubileuszu 25-lecia towarzyszyły intensywne działania komunikacyjne, których głównym celem było uporządkowanie informacji o zakresie działalności poszczególnych spółek i utrwalenie ich w świadomości klientów, partnerów i lokalnej społeczności.

Gdy nasz klient zbliżał się do jubileuszu 30-lecia, zaproponowaliśmy mu kolejną zmianę. Uznaliśmy, że nowa firmowa rocznica będzie dobrym momentem na odświeżenie identyfikacji wizualnej.

Zmiany wprowadzone w logotypach Ania Holding z okazji 30-lecia miały subtelny, ewolucyjny charakter i były logiczną konsekwencją działań towarzyszących poprzedniemu jubileuszowi. Wygląd logotypów został jeszcze bardziej uspójniony. Zaproponowaliśmy naszemu klientowi nowoczesną, elegancką i minimalistyczną koncepcję. Zamiast kolorów wyróżniających poszczególne spółki do logotypów wprowadziliśmy elementy miedziane – symboliczne nawiązanie do surowca, z którego produkowane są kable i przewody, zajmujące od samego początku istotne miejsce w ofercie firmy.

Wierzymy, że firmowy jubileusz to dobry moment na zmiany – również na rebranding. Symboliczne nowe otwarcie związane z każdą rocznicą zyskuje wtedy swój konkretny, praktyczny wymiar. Jeśli są Państwo zainteresowani naszymi usługami w zakresie przygotowania i wdrożenia nowej identyfikacji wizualnej – prosimy o kontakt.

Menu