Eventownik

Jak wyglądają najlepsze eventy prosale na świecie?

Natalia Dylczyk-Derlicka, nasza dyrektor kreatywna, przez 2 lata była solistką Cirque du Soleil w Stanach Zjednoczonych. Występowała wtedy w Las Vegas. We wcześniejszych latach często pracowała także na Bliskim Wschodzie, odwiedzając największe i najbardziej nowoczesne miasta świata. W trakcie swoich podróży opracowywała dla nas raporty związane z funkcjonowaniem przestrzeni handlowych. Odbywaliśmy wiele dyskusji, których efektem były zmiany wprowadzone w naszej firmie. M.in. zmieniliśmy strategię realizacji eventów, skupiając się na włączeniu do nich żywych kwiatów. 

 

Eventy prosprzedażowe na świecie mają zupełnie inną funkcję niż te realizowane w Polsce. Przede wszystkim opierają się na wysokobudżetowych produkcjach artystycznych, ale także na wyjątkowych scenografiach, które same w sobie przyciągają klientów. Dają im poczucie prestiżu i wyjątkowości, jednocześnie umilając zakupy.

 

 

Jesteśmy wielkimi fanami tego trendy. Nieustannie obserwujemy najbardziej spektakularne realizacje w Europie i na świecie. Wzorem są dla nas m.in. standardy paryskie. Zakupy we francuskiej stolicy  to zawsze emocje, nienaganna, zaangażowana obsługą i przestrzeń, w której zadbano o każdy szczegół. Efektu dopełniają spektakularne scenografie.

 

 

Warto podkreślić syntezę świata handlu ze światem sztuki. Galerie handlowe na świecie już dawno przestały pełnić wyłącznie funkcję sprzedażową. Są centrami komunikacji, miejscami spotkań, przestrzenią dobrego jedzenia. To kierunek, w którym będzie zmierzała także polska przestrzeń galerii handlowych.

Jesteśmy dla Państwa właściwym partnerem w procesie zmian. Możemy pomóc w procesie doskonalenia obsługi handlowej oraz wizerunkowej.

Menu