Eventownik

CZY ŚWIĘTOWAĆ JUBILEUSZE W GALERIACH?

Nasza odpowiedź na powyższe pytanie jest jednoznacznie pozytywna. Poniżej przedstawiamy kilka praktycznych porad dotyczących tego, kiedy i jak świętować w galeriach.

Na świętowanie jubileuszy w przestrzeniach handlowych warto się decydować, jeśli mamy na to plan i strategię. Jubileusz to nie impreza urodzinowa, na której skupiamy się na tym, by rozdać klientom tort i zorganizować występ popularnego artysty. Niezbędna jest długoterminowa strategia świętowania. Powinna być połączeniem działań eventowych, szkoleniowych, marketingowych i PR-owych. Przede wszystkim musi mieć swój cel, jakim jest wspólne świętowanie z najemcami, zarządcami i klientami galerii.

DOCEŃ TYCH, KTÓRZY BUDUJĄ KLIMAT TWOJEJ GALERII

 

W naszej wizji obchodów jubileuszy w przestrzeniach handlowych przede wszystkim zwracamy uwagę na grupę osób, które tą galerię tworzą – najemców i ich pracowników. Zachęcamy naszych klientów, aby jednym z realizowanych działań było wydarzenie koktajlowe dla wszystkich tych, którzy swoją codzienną pracą budują klimat galerii.

 

Organizacja spotkania z poczęstunkiem jest wydarzeniem, które zwróci się wielokrotnie. Poprawimy relacje międzyludzkie i zaczniemy budować wspólnotę.

JUBILEUSZ TO ŚWIETNY MOMENT NA WPROWADZENIE PLATFORMY SZKOLENIOWEJ

 

W przypadku dużych galerii warto pomyśleć o jeszcze szerszym działaniu, jakim jest platforma online dla każdego sklepu. Dostęp do niej ma każdy pracownik – ten z dziesięcioletnim doświadczeniem i taki, który dopiero zaczyna pracę. 

Platformę szkoleniową stworzyliśmy na bazie naszych 25-letnich doświadczeń. To przestrzeń, w której edukujemy, budujemy wspólne wartości, ale przekazujemy także w kreatywnej formie najważniejsze informacje o tym, co dzieje się galerii i jak warto się zaangażować będąc sprzedawcą, ochroniarzem czy kierownikiem salonu. 

Nasza platforma może mieć formę aplikacji na telefony lub platformy www. Jubileusz jest doskonałym momentem na jej wprowadzenie. Jeżeli chcecie Państwo poznać więcej szczegółów na ten temat – zapraszamy do kontaktu.

JUBILEUSZ SZYTY NA MIARĘ

 

Co jeszcze warto zrobić, aby jubileusz odniósł sukces? Stworzyć go przede wszystkim na miarę. Nie ma jednego szablonu czy pomysłu kreatywnego, z którego warto skorzystać przy planowaniu długoterminowej strategii jubileuszowej. Musimy wiedzieć, jaka jest rola galerii dla najbliższego otoczenia i czym ona jest dla klientów. Nasze strategie budujemy indywidualnie, odpowiadając wcześniej na te pytania. 

Nasze propozycje są spójne i całościowe. Chcemy pokazać wdzięczność wobec stałych klientów i zaprosić ich do cieszenia się z urodzin galerii. Bardziej podkreślamy wspólne bycie razem niż samo świętowanie mijającego czasu.

Jest wiele kreatywnych rozwiązań, które doskonale sprawdzą się na rynku retail przy świętowaniu jubileuszy. Jednym z takich narzędzi jest stworzenie cyklicznych projektów wideo w social mediach galerii. W naszej ofercie jest m.in. autorska koncepcja Artura Michalika – serial, którego akcja toczy się w Państwa obiekcie.

Rozwiązań jubileuszowych jest ogrom. Warto o nich myśleć z 1,5-rocznym wyprzedzeniem i porozmawiać z nami na ten temat. Przygotujemy dla Państwa darmową strategię i podzielimy się wnioskami na temat tego, jak postrzegamy wasz obiekt. 

Menu