Eventownik

CO TO DLA NAS OZNACZA?

Zajmując się komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną, każdą pracę koncepcyjną zaczynamy od zadania sobie pytania: dlaczego? Dlaczego ten projekt jest potrzebny i jaki jest jego cel? Dlaczego nasz klient działa właśnie tak, a nie inaczej?

Wielokrotnie powtórzone pytanie „dlaczego?” prowadzi nas do odpowiedzi, które pozwalają stworzyć konkretną przestrzeń dla kreatywności i strategii. 

Pytanie „dlaczego?” zadajemy sobie nie tylko w kontekście marek i ich brandów, ale także w kontekście funkcjonowania każdej firmy – niezależnie od jej wielkości, rodzaju i misji. 

Dlaczego firmy – od najmniejszych po wielkie korporacje –  funkcjonują i mogą zarabiać pieniądze? Ponieważ każdy z nas, tworzących je pracowników, #jest. Jest w gotowości do wykonywania swojej pracy i zwiększania kompetencji. Jest gotowy poświęcić czas i energię, spędzić istotną część swojego życia, pracując. 

 

Każdy z nas za pracę otrzymuje wynagrodzenie, które rekompensuje nasze wysiłki. To jednak nie całość logiki pracy. 

Oprócz wynagrodzenia za czas pracy i umiejętności jest też cały – niezwykle dla nas ważny – obszar związany z godnością pracy. Pamiętajmy, że pracuje dla nas człowiek, a nie robot, a godność i wolność człowieka jest największą wartością naszej zachodniej cywilizacji. 

KOMUNIKACJA OPARTA NA SZACUNKU I GODNOŚCI

W naszej pracy z klientami skupiamy się przede wszystkim na tym, jak tworzyć dla nich komunikację wewnętrzną, która jest oparta na szacunku, godności i podmiotowości człowieka. 

#alejestem

wyśpiewała dawno temu Anna Maria Jopek, reprezentując nasz kraj na Eurowizji. O interpretację tej ważnej dla nas piosenki poprosiliśmy Karolinę Leszko – artystkę, która współtworzyła z nami wiele projektów. 

Wierzymy, że w biznesie, na równi z rozwojem firm i ich majątków, musimy rozwijać się jako ludzie. Nie wolno zapominać o tym, że każdy z nas ma swoją opowieść i swoją godność. Każdy z nas jest.

Menu