Eventownik

Tym wartościom jesteśmy wierni od początku

Kilka dni temu minęło 26 lat od założenia naszej firmy. Gdy spoglądamy wstecz, widzimy ogrom przemian, jakie przeszła polska branża eventowa. Jesteśmy dumni z faktu, że byliśmy prekursorami istotnej ich części. 

W 1995 roku Renata i Andrzej Dylczykowie założyli firmę REAN, nazwaną od pierwszych liter ich imion. Szybko zdobyła ona dużych klientów, takich jak Samsung, Coca-Cola czy Tymbark. Wielkim sukcesem był też Jogging z RMF FM. Cykliczna impreza gromadziła tłumy w czasach, gdy aktywność fizyczna na świeżym powietrzu nie była tak popularna wśród Polaków jak dziś. Pan Andrzej Dylczyk postanowił zaryzykować i przenieść do Polski trend, który obserwował w Skandynawii, dokąd jeździł jako trener na zawody biegowe.

Polacy w latach 90. w ogóle się nie ruszali. Nie biegali, nie ćwiczyli, nie spacerowali. Ja chciałem to zmienić. Udało mi się – przy pomocy radia – zorganizować Jogging z RMF FM, który stał się wielkim hitem. Na pierwszą imprezę na Kopcu Kościuszki – rekreacyjno-sportową, z grami, konkursami, elementami biegu na orientację – przyjechało prawie 30 tys. ludzi. Sparaliżowałem całe miasto. Dziennikarze byli w totalnym szoku – wspomina pan Andrzej Dylczyk.

Na bazie joggingu, promocji zdrowego stylu życia, uformowała się grupa akrobatyczno-taneczna REAN. To też było wyprzedzeniem czasu – wtedy taniec w ogóle nie był popularny – dodaje. Jak podkreśla, wielu członków grupy zaistniało potem w takich programach jak „Taniec z gwiazdami”, „Mam talent” czy „Jaka to melodia”.

 

W 2005 roku do stałego zespołu firmy dołączyła Maja Dylczyk, córka Renaty i Andrzeja Dylczyków. Rozwijała ją, tworząc kolejne działy eventowe i marketingowe. 

Spośród miliona dobrych wspomnień wybrałam to ważne dla firmy – Danone Nations Cup w 2012 roku. To wydarzenia dało nam szansę na rozwój. Zapewniliśmy tam atrakcje dla 42 000 osób na trybunach i 3000 pracowników Danone w lożach VIP. Wyprodukowaliśmy show transmitowane przez telewizję – wspomina Maja Dylczyk. 

 

Bardzo ważnym momentem w życiu firmy był też rok 2015. Wtedy wspólnie z Wojciechem S. Wocławem zrealizowaliśmy pierwszy jubileusz stworzony w oparciu o opartą na rozmowach autorską koncepcję, która stała się naszym znakiem rozpoznawczym. 

Ludzie mają za sobą wspaniałe, piękne historie – to warto pokazywać. Prawda jest zawsze interesująca. Skupiamy się wokół opowieści. To przynosi wspaniałe efekty – tłumaczy Wojciech S. Wocław. 

Dziś nasze działania oparte są na czterech filarach. To opowieść, emocje, świętowanie i rozwój. Tworzymy i realizujemy strategie komunikacyjne i marketingowe oraz projekty rozwojowe. Produkujemy wydarzenia biznesowe. Tworzymy dedykowane platformy ze szkoleniami dla firm. Jesteśmy wierni wartościom, które od początku towarzyszą ŻYCIU naszej firmy – cały czas się rozwijamy, dynamicznie reagując na zmiany na rynku, a często także z wyprzedzeniem przewidując pewne trendy. Chcemy tworzyć wartościowe i piękne projekty, które wspierają naszych klientów w staraniach o dobre ŻYCIE dla ich firm. 

Wierzymy, że marketing XXI wieku to opowieść wyrażona przy użyciu nowoczesnych form i narzędzi. Jesteśmy na bieżąco. Współpracujemy ze świetnymi specjalistami, dzięki którym nasze opowieści trafiają do właściwego odbiorcy i przynoszą oczekiwane skutki. To dlatego najważniejsza jest dla nas praca w oparciu o strategię komunikacji i marketingu firm naszych klientów. Jeśli istnieje taka potrzeba, wspólnie je tworzymy. Na życzenie naszych klientów zajmujemy się nie tylko opracowaniem strategii, ale także ich realizacją.

 

WIĘCEJ

Zajmujemy się opracowaniem koncepcji wydarzeń biznesowych oraz ich kompleksową realizacją. Wszystkie nasze propozycje są tworzone według indywidualnych potrzeb naszych klientów. Poznajemy specyfikę ich branży, strategię komunikacji, wartości i dotychczasowe realizacje. Pracujemy w oparciu o zasady obowiązujące w międzynarodowym środowisku biznesowym. Tworzymy emocje, które łączą i budują długoletnie relacje biznesowe naszych klientów i ich kontrahentów. Przygotowujemy audyty dotychczasowych działań eventowych i opracowujemy strategie organizacji przyszłych wydarzeń.

 

WIĘCEJ

Naszym flagowym produktem jest jubileuszowa gala organizowana według autorskiej koncepcji stworzonej przez Maję Dylczyk i Wojciecha S. Wocława. Jej głównym elementem jest rozmowa o historii firmy. Powstaje pierwszy szkic scenariusza gali. Przedstawia on przebieg rozmowy. W czasie jubileuszowej gali prowadzący zapraszają gości na ulokowane na scenie kanapy i rozmawiają z nimi o historii firmy. Chodzi o prostą, szczerą, uczciwą rozmowę. Jest w niej miejsce na wspomnienia, wzruszenia i humor. Opowiadamy nie tylko słowami. Używamy również multimediów — zdjęć, filmów, animacji, które wyświetlamy na ekranach.

 

WIĘCEJ

Rozwój to nieodłączna część życia prywatnego i zawodowego. To odważne spoglądanie w przód. To wzrost kompetencji, pomnażanie talentów i pogłębianie pasji. Wierzymy, że uczenie się polega na wspólnym dochodzeniu do prawdy. Stworzyliśmy autorskie metody pracy. W naszych działaniach wykorzystujemy między innymi platformy e-learningowe. Projektujemy i realizujemy również indywidualne rozwiązania dla firm w tej dziedzinie. Ofertę szkoleniową przedstawiamy po spotkaniu z klientem, na którym rozpoznajemy sytuację firmy, dowiadujemy się o jej potrzebach i kierunku rozwoju.

 

WIĘCEJ

 

Menu