

PRZESZŁOŚĆ
sięgamy po nią,
aby zebrać siły firmy
eventy jubileuszowe
EVENTY:
Przygotowujemy następujące rodzaje
eventów jubileuszowych:
GALE JUBILEUSZOWE | IMPREZY INTEGRACYJNE
PIKNIKI JUBILEUSZOWE | IMPREZY PROMOCYJNE
IMPREZY DLA LOKALNEJ SPOŁECZNOŚCI
TERAŹNIEJSZOŚĆ
siłę marki pokazujemy
w jubileuszowych działaniach
online i offline
komunikacja jubileuszowa
KOMUNIKACJA JUBILEUSZOWA:
Tworzymy całoroczny plan obchodów
jubileuszowych. Realizujemy go poprzez
następujące elementy marketingowe,
wykorzystując narzędzia online i offline:
PUBLIC RELATIONS | AUDYT KOMUNIKACJI
JUBILEUSZOWA STRATEGIA | IDENTYFIKACJA
WIZUALNA FILM JUBILEUSZOWY | SOCIAL MEDIA
PRASA I MEDIA TRADYCYJNE
PRZYSZŁOŚĆ
tworzymy długoterminowe plany
działań wewnętrznych
i zewnętrznych
strategia po jubileuszu
STRATEGIA PO JUBILEUSZU:
W trakcie obchodów jubileuszowych lub po nich
opracowujemy strategię
dla naszych klientów. Składają się na nią
następujące elementy:
AUDYT MARKETINGOWY | KOMUNIKACYJNY
STRATEGIA MARKETINGOWA | STRATEGIA
KOMUNIKACYJNA DZIAŁANIA HR | STRONA WWW
SZKOLENIA | STAŁA OBSŁUGA MARKETINGOWA
PR I HR
Naszym flagowym produktem jest jubileuszowa gala organizowana według autorskiej koncepcji stworzonej przez Maję Dylczyk i Wojciecha S. Wocława. Jej głównym elementem jest rozmowa o historii firmy. Jak wyglądają przygotowania do takiej gali?
Spotykamy się na kilka miesięcy przed eventem. Prace koncepcyjne prowadzi Wojciech S. Wocław. Zaczyna od spotkania z założycielem firmy, z którym rozmawia o jej historii. To początek budowania planu dalszych działań. Kolejny etap to spotkania z osobami wskazanymi przez założyciela firmy: pracownikami (obecnymi i emerytowanymi), klientami, ludźmi związanymi z firmą. Może ich być kilka lub kilkanaście. Po wszystkich rozmowach powstaje pierwszy szkic scenariusza gali. Przedstawia on przebieg rozmowy.
W czasie jubileuszowej gali prowadzący zapraszają gości na ulokowane na scenie kanapy i rozmawiają z nimi o historii firmy. Chodzi o prostą, szczerą, uczciwą rozmowę. Jest w niej miejsce na wspomnienia, wzruszenia i humor. Opowiadamy nie tylko słowami. Używamy również multimediów — zdjęć, filmów, animacji, które wyświetlamy na ekranach.
Taka rozmowa, która zastępuje tradycyjne przemówienia, ma zazwyczaj trzy lub cztery części. W każdej z nich uczestniczą różne osoby. Pomiędzy kolejnymi częściami pojawia się oprawa artystyczna, która jest interpretacją wydarzeń z historii firmy.