Eventownik

Kanał YouTube dla galerii handlowej

Analizy social mediów pokazują, że zaangażowanie wśród klientów największe jest w serwisie YouTube. To tam tworzą się społeczności, które potem znajdują swoje odzwierciedlenie również na innych portalach – np. w postaci grup na Facebooku. Dużą popularnością – zwłaszcza wśród młodych – cieszy się również Instagram, który także daje użytkownikom dostęp do materiałów wideo. Warto wyciągnąć z tych dwóch faktów wnioski, które przełożą się na działania marketingowe i eventowe.

Od wielu lat wykorzystujemy filmy w czasie akcji eventowych. Jest to jednak działanie niewynikające ze strategii, a będące kreacją agencji eventowej.

Jak odnaleźć się w sytuacji, gdy nasi potencjalni klienci coraz częściej wiedzę o miejscach, produktach i markach czerpią z filmów publikowanych w sieci? Najlepszą opcją jest oczywiście stała kooperacja z agencją, która zaplanuje cykliczne działania wideo i będzie współpracowała także z agencją eventową.

Obserwując rynek, przygotowaliśmy szeroki wachlarz usług eventowych oraz marketingowych. Nowością jest przede wszystkim stworzenie strategii działań w serwisie YouTube, która jest później sukcesywnie realizowana. Takie projekty tworzymy na zamówienie przy współpracy z firmą Artura Michalika Stream line Media Production.

Jesteśmy pewni, że dobrej jakości produkcje wideo tworzone zgodnie z konkretną i przemyślaną strategią są niezbędne w komunikacji z klientem galerii handlowej. Zapraszamy do kontaktu w celu przedstawienia szczegółów naszej propozycji.

Menu