Eventownik

Event – wydatek czy inwestycja?

Bardzo często myśli się o organizacji wydarzenia przede wszystkim jako o wydatku, zazwyczaj bardzo dużym. To błąd.

Jeżeli właściciele chcą zakończyć swój etap prowadzenia działalności lub sprzedali firmę, wtedy można pomyśleć o organizacji wydarzenia, które będzie sposobem na okazanie wdzięczności pracownikom, partnerom, klientom. Będzie to wtedy święto zamykające jakiś etap życia i – jeżeli takie będzie życzenie organizatorów – koszty nie muszą mieć znaczenia. W każdym innym wypadku organizacja eventu musi nie tylko się spłacić, ale przede wszystkim zarobić na siebie.

Już w momencie planowania wydarzenia trzeba myśleć o tym, jak ma się ono zwrócić. Nie chodzi bynajmniej o organizację eventów prosprzedażowych, które zazwyczaj odstręczają swoją natarczywością i brakiem subtelności biznesowej, ale o analizę.

Gdy rozpoczynamy pracę z naszymi klientami, analizujemy, jak ONI zarabiają pieniądze, jaki jest model biznesowy firmy, kiedy i jak dochodzi do sprzedaży. Jednym słowem – liczymy, liczymy, liczymy. Dopiero po tym etapie następuje dobór tego, co można zrobić dla danego kontrahenta. Chcemy podkreślić bardzo wyraźnie – nie ma tu jednego, uniwersalnego rozwiązania. Nie istnieją schematy, które pozwoliłyby dobrać rodzaj wydarzenia do branży czy liczby osób na evencie.

Przez 25 lat działalności wypracowaliśmy metody, które pomagają naszym klientom zarabiać. Jest to jednak możliwe tylko wtedy, kiedy jesteśmy wobec siebie szczerzy

Jeżeli Państwo nie opowiecie nam o swoich oczekiwaniach finansowych i nie podacie budżetu, na pewno nie otrzymacie propozycji wydarzenia biznesowego, tylko super propozycję na wspólne spędzenie czasu. A nie o to przecież w biznesie chodzi.

SPOTKANIE.

MY I WY

Podpisanie porozumienia
o poufności

Rozmowa
o Waszym biznesie

Rozmowa
o oczekiwaniach
względem wydarzenia

Określenie budżetu

ANALIZA.

MY

Analiza klienta
i wewnętrzne badania

Burza mózgów

Przygotowanie oferty wraz z kosztorysem

PROPOZYCJA.

MY I WY

Przedstawienie propozycji

Menu