25 lat

Jedna z moich klientek powiedziała mi kiedyś: „Widać, że praca jest pani powołaniem”.
To prawda. Praca przy tworzeniu komunikacji, strategii i eventów zafascynowała mnie, kiedy jeszcze byłam małą dziewczynką. Zawdzięczam to mojemu tacie, który założył firmę w 1995 roku. Obecnie jestem drugim pokoleniem, które prowadzi rodzinny biznes. Robię to już od 15 lat.

Moja rodzina jest dla mnie bardzo ważna. Mój tata jest prekursorem branży eventowej. Tworzył eventy od samego początku, od lat 90. Jestem z niego bardzo dumna. Miał odwagę i wizję, aby robić w Polsce rzeczy wielkie. Na każdym evencie powtarzał publiczności, że ŻYCIE JEST PIĘKNE.

Nasze rodzinne życie jest bardzo piękne. Wymarzyłam sobie, że taki też ma być nasz rodzinny biznes, który wciąż tworzę z rodzicami oraz naszymi wspaniałymi pracownikami. Wierzę, że dzięki pięknemu życiu dobrze pracujemy. Daje to wewnętrzny spokój i harmonię oraz pozwala z większą chęcią dążyć do wiedzy i zdobywania jeszcze większych kompetencji.
Wielką wartość do naszej firmy wniósł Wojciech S. Wocław. Zajmuje się słowem, komunikacją i etykietą w biznesie. Współpracujemy od wielu lat, współtworząc eventy, projekty marketingowe i strategie komunikacji.

W 25-lecie założenie biznesu przez moich rodziców (nazwa pierwszej firmy – REAN – wzięła się od pierwszych liter ich imion), postanowiliśmy zmienić nazwę naszej agencji i dać jej nowe ŻYCIE. Jako partner dołączył do nas Wojciech S. Wocław.
Nazwaliśmy naszą agencję ŻYCIE. Z szacunku do historii, do tego, w co wierzył mój tata, z dumy, że był tak odważny i wyjątkowy.

Nazwa ŻYCIE oddaje przede wszystkim to, co robimy. Nasi klienci, szczególnie podczas prac przy jubileuszach, często mówią: „Daliście nowe ŻYCIE naszej firmie“.
Chcemy budować wizerunek polskich firm, bo rozumiemy je najlepiej. Mamy na to pomysł, wizję i wielkie ambicje.

Chcemy, aby polskie firmy były markami globalnymi, dumnymi z miejsca, z którego są.
Agencja ŻYCIE to firma, która pomaga stworzyć lepsze ŻYCIE dla polskiego biznesu.

Maja Dylczyk

Dyrektor zarządzająca firmy

1900
1900
1900
1900

1995

1995 rok założenie firmy przez Renatę i Andrzeja Dylczyków i nazwanie jej REAN od pierwszych liter ich imion

lata 90-te Andrzej Dylczyk zdobywa międzynarodowych klientów (logo Samsung, AHOLD, COCA-Cola) oraz tworzy jubileusz 60-lecie Tymbarku (logo)

Największym sukcesem firmy jest wymyślenie i produkcja Joggingu z RMF FM

2005

W 10 rocznicę założenia firmy obsługujemy na stałe sieci handlowe TESCO, Carrefour, prowadzimy zawodową grupę taneczno-akrobatyczną występującą na eventach. Do stałego zespołu dołącza Maja Dylczyk, córka Renaty i Andrzeja Dylczyków, która rozwija firmę tworząc kolejne działy eventowe i marketingowe. Po paru latach tworzymy markę Dylczyk Business Art

2008

Tworzymy dział organizacji eventów dla dzieci

2012

Realizujemy największą imprezę w historii firmy DANONE NATIONS CUP na Stadionie Narodowym w Warszawie. Zapewniamy atrakcje dla 42 000 osób oraz tworzymy show transmitowane na żywo w TV. Jesteśmy także organizatorami wydarzenia dla pracowników Danone w Polsce (3000 osób).

2013

Natalia Dylczyk, najmłodsza córka Renaty i Andrzeja wraz ze swoim narzeczonym Michałem Derlickim zakłada Nashi Art, profesjonalną grupę organizującą pokazy artystyczne. Nashi Art od tego momentu przygotowuje wszystkie oprawy artystyczne dla klientów firmy.

2015

Realizujemy pierwszą imprezę jubileuszową stworzona we współpracy z Wojciechem S. Wocławem, który tworzy dla nas autorską koncepcję obchodów jubileuszów.

2016

Realizujemy projekty dla polskich marek:

Rozwijamy dział komunikacji i marketingu zatrudniając nowych specjalistów.

2017

Natalia Dylczyk otrzymuje solową rolę Lucy w spektaklu LOVE Cirque du Soleil w Las Vegas. W naszej firmie pełni rolę dyrektora artystycznego do dnia dzisiejszego.

2019

Do firmy na stałe dołącza Wojciech S. Wocław, obejmując rolę dyrektora kreatywnego i partnera zarządzającego.

Wojciech S. Wocław

Twórca platformy Obycie.pl, odpowiedzialny za jej stronę merytoryczną. Zawodowy konferansjer, szkoleniowiec, założyciel Polskiej Szkoły Etykiety, partner zarządzający w Agencji Komunikacji ŻYCIE.

Występował w 10 krajach na 4 kontynentach. W 2017 roku jego nazwisko pojawiło się w „Rankingu najlepszych prowadzących“ magazynu PRESS. Nazywany jest ulubionym konferansjerem polskiego biznesu.

Prowadzi szkolenia z savoir-vivre’u, etykiety w biznesie i dress code’u. Autor książek “Savoir-vivre, czyli jak ułatwić sobie życie” oraz „Etykieta w biznesie, czyli jak ułatwić sobie życie w pracy“ i filmowych poradników, które można oglądać na kanale „Wojciech S. Wocław“ w serwisie Youtube.

Pracuje dla największych polskich i zagranicznych firm, wykłada na uczelniach wyższych. Częsty gość programów telewizyjnych i radiowych. Więcej na www.wojciechswoclaw.pl.

2020

Z okazji 25 lecia zmieniamy nazwę firm na AGENCJA ŻYCIE.

Menu